Gå til innhold

[Løst]Gameboy emulator? hjelp

sakke

Anbefalte innlegg

Det jeg ser etter er den beste og mest stabile gameboy emulatoren som er og få tak i! det fins så mange der ute :(

Skal ha til gameboy color, men viss det finnes en alle-game-boy-i-ett emulator så er jo det best!

takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huske ikke ka den eg har heite men den e vell designa for nintendo spill, den gamle nintendoen. ikke supernintendo men den andre. med mario bros 3. skal prøve å finne ut ka den hete.

Jeg spør om gameboy og ikke nintendo

Lenke til kommentar
Huske ikke ka den eg har heite men den e vell designa for nintendo spill, den gamle nintendoen. ikke supernintendo men den andre. med mario bros 3. skal prøve å finne ut ka den hete.

glemte å nevne det, den funker på gameboy også. skal se om jeg finner den. formulerte forøvrig innlegget mitt dårlig ;P

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

glemte å nevne det, den funker på gameboy også. skal se om jeg finner den

haha. hadde vært konge med en multi gameboy/nintendo emulator jah! :D

Lenke til kommentar
du tok det fra denne linken? Funker fint her.

Hvis det dukker opp et cmmd-vindu, kan du starte cmd.exe og starte programmet derifra for å se om det skriver ut noe fornuftig. Hvis ikke kan du alltids finne en annen.

denne versjonen funket for meg. Jeg lastet ned en versjon fra opensource eller noe sånn.

Men nå ble heller problemet at jeg ikke kan åpne spillet

Har lastet ned pokemon crystal. programmet sier at det ikke kan åpne filen også at det er en ugyldig fil.

Pokemon Crystal (F) [C][!].zip

heter denne fila.

Får vel bare prøve og finne en annen versjon? har sikkert fått en korrupt fil eller noe?

Og viss du skulle lure - jeg kan ikke extracte denne zip fila

Lenke til kommentar

Om du ikke får pakket ut ZIP-filen er det en ganske sikker indikasjon på at arkivet er korrupt. I et slikt tilfelle vil ikke emulatoren kunne lese romfilen og du vil få en feilmelding. Jeg foreslår at du prøver en annen rom før du eventuelt prøver å bytte til en annen emulator.

Lenke til kommentar
Om du ikke får pakket ut ZIP-filen er det en ganske sikker indikasjon på at arkivet er korrupt. I et slikt tilfelle vil ikke emulatoren kunne lese romfilen og du vil få en feilmelding. Jeg foreslår at du prøver en annen rom før du eventuelt prøver å bytte til en annen emulator.

funket fett nå :)

takk for hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...