polly39 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 hei jeg har en 5800 nokia. men har et problem, jeg setter inn sim kortet, men det er lagt inn en sperre på telefonen av opratøren. så jeg lurer på om det finnes noen koder her ute. den er ikke operatørlåst. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 ehh... lagt inn sperre på tlf av opperatør - den er ikke operatørlåst hva er den? Lenke til kommentar
polly39 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 ehh... lagt inn sperre på tlf av opperatør- den er ikke operatørlåst hva er den? det er lagt inn en sperre for alle sim kort, det går rett og slett ikke an og bruke den. så jeg lurer på om det finnes noen form for koder der ute jeg kan prøve Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 har du prøvd mer en 1 simkort fra forskjellige leverandører? Lenke til kommentar
polly39 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 har du prøvd mer en 1 simkort fra forskjellige leverandører? prøvde bare et sim kort Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 kan faktisk være at den er sperret av en operatør... du må nok prøve den med mer en 1 sim før det kan avgjøres om den er låst Lenke til kommentar
polly39 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 kan faktisk være at den er sperret av en operatør... du må nok prøve den med mer en 1 sim før det kan avgjøres om den er låst har prøvd flere nå og den er låst, det går ikke ann og ringe ut med den Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 men er det forskjellige operatørers sim du tester? eller bare feks telenor kort? Lenke til kommentar
polly39 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 men er det forskjellige operatørers sim du tester? eller bare feks telenor kort? prøvde telenor, tle2 og chess Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 hmm... da begynner jeg å lure.. men det er bare ringe ut som ikke funker eller? Lenke til kommentar
polly39 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 hmm... da begynner jeg å lure.. men det er bare ringe ut som ikke funker eller? det går ikke an og sende sms heller, får ikke singnaler heller Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 hmm om den er låst, så har jeg opplevd at en software update kan overskrive operatørlås.. prøv det.. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det kan virke som om den er sperret av operatørene. Det er noe som skjer når telefonen er meldt stjålet eller mistet. Hvis du får til å taste PIN-kode og telefonen starter opp, så er det nok en slik lås det er snakk om. Operatørlås sier klart fra at det er feil type SIM-kort. Selvinnstillt SIM-sperre sier også klart fra hva som er problemet. Har du funnet telefonen, eller kjøpt den brukt? Lenke til kommentar
polly39 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Det kan virke som om den er sperret av operatørene. Det er noe som skjer når telefonen er meldt stjålet eller mistet. Hvis du får til å taste PIN-kode og telefonen starter opp, så er det nok en slik lås det er snakk om. Operatørlås sier klart fra at det er feil type SIM-kort. Selvinnstillt SIM-sperre sier også klart fra hva som er problemet. Har du funnet telefonen, eller kjøpt den brukt? jeg kjøpte den ny, så mistet jeg den i gulvet, etter det funka den ikke. så jeg ringte til forsikringa på chess, og der fikk jeg en ny en, jeg fikla litt med telefonen, og fikk den til. så jeg tror at dem på forsikringa har lagt inn en sperre på den Lenke til kommentar
jic Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det kan virke som om den er sperret av operatørene. Det er noe som skjer når telefonen er meldt stjålet eller mistet. Hvis du får til å taste PIN-kode og telefonen starter opp, så er det nok en slik lås det er snakk om. Operatørlås sier klart fra at det er feil type SIM-kort. Selvinnstillt SIM-sperre sier også klart fra hva som er problemet. Har du funnet telefonen, eller kjøpt den brukt? jeg kjøpte den ny, så mistet jeg den i gulvet, etter det funka den ikke. så jeg ringte til forsikringa på chess, og der fikk jeg en ny en, jeg fikla litt med telefonen, og fikk den til. så jeg tror at dem på forsikringa har lagt inn en sperre på den Sikker på at du ikke har telefonen i fratilkoblet modus,(flymodus) da vil du ikke ha noen dekning i hele tatt. Lenke til kommentar
polly39 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Det kan virke som om den er sperret av operatørene. Det er noe som skjer når telefonen er meldt stjålet eller mistet. Hvis du får til å taste PIN-kode og telefonen starter opp, så er det nok en slik lås det er snakk om. Operatørlås sier klart fra at det er feil type SIM-kort. Selvinnstillt SIM-sperre sier også klart fra hva som er problemet. Har du funnet telefonen, eller kjøpt den brukt? jeg kjøpte den ny, så mistet jeg den i gulvet, etter det funka den ikke. så jeg ringte til forsikringa på chess, og der fikk jeg en ny en, jeg fikla litt med telefonen, og fikk den til. så jeg tror at dem på forsikringa har lagt inn en sperre på den Sikker på at du ikke har telefonen i fratilkoblet modus,(flymodus) da vil du ikke ha noen dekning i hele tatt. ja det er jeg sikker på. har prøvd og oppdatere den også men det gikk ikke. Lenke til kommentar
polly39 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Det kan virke som om den er sperret av operatørene. Det er noe som skjer når telefonen er meldt stjålet eller mistet. Hvis du får til å taste PIN-kode og telefonen starter opp, så er det nok en slik lås det er snakk om. Operatørlås sier klart fra at det er feil type SIM-kort. Selvinnstillt SIM-sperre sier også klart fra hva som er problemet. Har du funnet telefonen, eller kjøpt den brukt? jeg kjøpte den ny, så mistet jeg den i gulvet, etter det funka den ikke. så jeg ringte til forsikringa på chess, og der fikk jeg en ny en, jeg fikla litt med telefonen, og fikk den til. så jeg tror at dem på forsikringa har lagt inn en sperre på den Sikker på at du ikke har telefonen i fratilkoblet modus,(flymodus) da vil du ikke ha noen dekning i hele tatt. ja det er jeg sikker på. har prøvd og oppdatere den også men det gikk ikke. Er det ikke noen form for en kode jeg kan taste inn på den Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 jo og om det er chess som har send deg mobilen er det de som skal ha den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå