Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Alt normalt med testiklene, eller?

Gjest Guest_usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_usikker_*

For ett par uker tilbake så var plutselig begge testiklene blitt litt mindre og slappe. Nå er de plutselig blitt større igjen.

tror de har blitt mye fastere og.

Hva skjer???? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For ett par uker tilbake så var plutselig begge testiklene blitt litt mindre og slappe. Nå er de plutselig blitt større igjen.

Og nå har de liksom blitt mindre igjen. Hva f...?

Lenke til kommentar

Og nå har de liksom blitt mindre igjen. Hva f...?

Er du bekymret og mener at juvelene dine er noe å ta vare på, bør du dra til legen. Bedre å la han si at alt er i orden enn å gå å feildiagnosere seg selv. Eventuelt la ham finne ut hva som er problemet og så få løst det.

Lenke til kommentar

Liek so.. ?

Lege I think. Jeg har på ingen måte kunnskap til å si at dette går bra eller at det er helt normalt. Når en annen sier at du bør dra til lege tørr ikke jeg gjøre noe annet enne å si meg enig.

tråden har hatt 151 visninger. Tror ikke det er oberflod av sikre svar ute og går. Er ikke farlig å gå til lege. sier som jeg har sagt før: Når det komemr til akkurat dette området er det så viktig at man ikke har noe grunn til å være flau så lange det er noen som helst sjangs for at det kan være noe galt.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Du får aldri noe sikkert svar med mindre en lege undersøker deg. Å stole på diagnoser som gis over nettfora skal man ikke gjøre når det kommer til medisinske saker. Om du ikke vil dra til lege, er det ditt problem, men da vil du heller ikke få noe sikkert svar på hva som er problemet.

Jeg gjentar det han over sier:

Når det komemr til akkurat dette området er det så viktig at man ikke har noe grunn til å være flau så lange det er noen som helst sjangs for at det kan være noe galt.

At testiklene dine blir skifter størrelse går under punktet uthevet ovenfor.

Endret av Partlow
Lenke til kommentar
Gjest Guest_huff_*

Hva er din alder ?

Husk at testiklene forandrer seg mye bl.a. avhengig av temperaturen; trekker sammen/utvider seg.

Er du øm, har vondt på en måte som ikke tidligere ?

forresten, når jeg tenker over det og har funnet ut at nesten alle som har testikkelkreft har symptomet jeg har, så er jeg temmelig sikker på at jeg dessverre er rammet...

FAEN!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...