assboy89 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har nå kjøpt meg en gaming data, jeg har også skaffet meg spillet Crysis. På lista over ønsket grafikkinstilling står det: Low Medium - High - Very high. Det høyeste jeg kan kjøre på er high. Very high er også på listen, men det går ikke ann og trykke på den. Her er dataen : AMD Phenom™ II X4 945 På produktanmeldelsen hadde en av brukeren skrevet at han kunne kjøre crysis på very high med 1280x1024, men det kan ikke jeg.:/ Dersom noen kan hjelpe meg med dette hadde jeg vært veldig takknemlig:)! Alle tips er gode tips:)! MVH Fredrik Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 er ikke CPU som bestemmer, på spill er grafikkortet i første rekke... BTW så er "anmeldelsene" på komplett.no (regner med at det er der du har lest det) å ta med en klype salt da 95% av anmeldelsene er skrevet av 14åringer som ikke har noen innsikt, og bare skriver leet språk som ikke gir mening.. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvordan andre specs er det da? Skjermkort, ram osv. Ofte lurt å få de nyeste Skjermkort driverne også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå