Juji Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei folkens, har en Acer aspire 8930g laptop som jeg tenkte jeg skulle oppgradere med en ssd disk, derfor lurte jeg på hvilken disk jeg burde velge, ser for meg den som gir best ytelse for pengene til rundt 2000 eller noe i den duren. Har sett på disse to : OCZ Agility, eller Intel X25 m Noen som har erfaringer med disse, hvilken som er kjappest osv, eventuelt noen andre forslag. takker på forhånd for all hjelp Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Intel X25-M 80 GB (gen2) er den beste for den prisen, Men kan være litt vanskelig og skaffe. Lenke til kommentar
Juji Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Intel X25-M 80 GB (gen2) er den beste for den prisen, Men kan være litt vanskelig og skaffe. Så dette her...populær disk tydeligvis, bestillingsvare hos samtlige nettbutikker. Lenke til kommentar
Juji Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Bare for å dobbelsjekke..denne vil passe i laptopen ikke sant? Er ganske sikker, men greit å sjekke. Endret 26. oktober 2009 av Juji Lenke til kommentar
THacker Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg kjøpte Corsair SSD Performance P256 2,5" 256GB til min. Fungerer kanonbra...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå