Mr.Reese Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei. Lurte bare på om noen vet om min HP Pavilion DV2-1120eo er kompatibel med Windows 7 64x? Også at alle driverne er kompatible slik at jeg ikke blir sittende igjen med drivere som ikke blir godkjent O.o Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Vi kan jo ikke vite hvilke drivere du bruker? Er laptopen veldig gammel? Hvis ikke vil jeg tro det er/blir lagd drivere som er kompatible med W7 64bit. Sjekk hjemmesiden til HP. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) CPUen støtter i alle fall 64bit, men finner ikke noe særlig info på HP sine sider om maskinen du har støtter W7 64bit fullt ut. Den leveres jo med Vista 32bit. Derfor er det ikke lett å si om den støtter 64bit eller ikke, eller rettere sagt om all hardwaren støttes fullt ut. Men ville jo tro det med en såpass ny pc. PS! Om du ikke har kjøpt ekstra RAM så har du jo bare 2 GB med RAM på pcen, og det er da liten grunn til å legge inn 64bit W7. Ville helle lagt inn 32bit nå, og så heller installert 64bit om du utvider med mer RAM. Endret 26. oktober 2009 av myhken2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå