Rusher Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nok ett tilfelle der de små operatørene henter inn ekstra i form av skjulte avgifter. Ting er kansje ikke like grønt på andre siden av gjerdet likevell ? http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/...er-2958917.html Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 "Nok ett"? De store operatørene tar seg grovt betalt for småting de også, ting du ikke tenker på, selv om det kanskje ikke er tilfellet i dette konkrete eksemplet. Men for all del, folk skal da ha noe å klage på - om man får en telefonregning på 90,- hos <insert name of random small operator here> kontra en regning på 481,- hos <insert name of random big operator here> - ja, gud forby. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hva er sjansen for at Ludo ikke visste hva de drev med da de la på disse gebyrene? Vollvik har da vært med på leken en stund? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hehe, dette er nok neppe tilfeldig av Vollvik og co. De vet utmerket godt hva de holder på med. Problemet er at det tar seg dårlig ut å bli konfrontert med slikt i media. Og da er det vel lett og fristende å skylde på "feil" i systemet... Elendig, spør du meg. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Dette er kort og godt lureri. Elles meiner eg det var slik at også One Call plussa på litt på innhalds-sms til å byrje med. (Har One Call Faktura). 3 kr. vart til 3,30 og 5 kr. vart 5,50 dersom eg ikkje hugsar feil. Men dette trur eg det er slutt på no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 For å sitere IT-sjefen hos oss: "De er cowboyer alle sammen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå