TheGatherer Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei, jeg planlegger å lage et lite amatør studio. Som består av: 1x Virus TI2 Desktop 1x Midikeyboard 2x Alesis M1 Active 620 1x lydkort; her kommer problemet.. jeg har to valg muligheter.. - M-Audio Audiophile 192 (192KHz - High-Definition 4-in/4-out Audio Card with Digital I/O and MIDI - M-Audio Audiophile 2496 (24 Bit 96 kHz 4 in/ 4 out PCI Digital Recording Interface with MIDI) Ellers er det jo 2 24 tommere og en grei datamaskin. Uansett, hvilket lydkort bør jeg velge? I forhold til det andre utstyret? Vil jeg få bruk for det litt bedre lydkortet? Eller er det unødvendig i forhold til spesifikasjonene? Ser selve pakka ut som et greit studio? Det skal hovedsaklig bli brukt til elektronisk musikk; (hardstyle, electro, house, hands-up) og i noen små tilfeller hip-hop.. Takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 du trenger ikke noe mer en Audiophile 192 Lenke til kommentar
TheGatherer Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Takk for hjelpen!!! Endret 29. oktober 2009 av TheGatherer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå