Gå til innhold

halloween party kostyme, hvor? forslag for gutt?


Anbefalte innlegg

Hei.

lurer på om folk har noen gode forslag til halloween kostyme. Så lenge du er utkledd så er det greit.

noen som har noen forslag til hva jeg kan være? hadde ikke så mange ideer selv.

gjerne noe som er billig / koster ingenting forslag, og noen andre som jeg gjerne må betale noen hundringser for.

hvor finner jeg fete kostymer i bergen?

er for videregående elever, alkohol er med i bilde.

 

takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I fjor kjørte jeg pen bukse, vest, vinrød skjorte og en stygg kappe. Legg på veldig skeiv sminke, og du er vampyr. Pluss for et gjennomført antrekk, minus at du ser veldig feminin ut, så om du er av den usikre typen med lite sjølironi og selvtillig, styr unna. Ellers kan du skaffe deg en strisekk, og klippe ut en ekkel maske (tenk The Orphanage her). Finn deg en gammel ulldress på fretex eller noe, og du har tidenes mest creepy antrekk.

 

I år kjører jeg skjorte, pen bukse, løst slips og litt kutt på arma og moderat liksminke. Skal være "konsekvensen av finanskrisen for en aksjehai" :wee:

Lenke til kommentar

Jeg var faktisk på en halloween fest på lørdag, ikke spør meg hvorfor den var en uke for tidlig...

Men hvert fall da gikk jeg kledd som Peter Pan.

Kjøpte meg tights, en grønn v-genser og en grønn dametopp på HM + en robin hood hatt på Standar (det var det de hadde som lignet mest).

Kom på andre plass i konkuransen, kameraten min som var tingeling vant :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...