chokke Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Midgardsormen var en miniatyr. Neida. Det er jo dumt. Min er utenfor tid og rom. Den er til enhver tid, overalt. Kjenner du vinden i håret? Det er e-penisen min, hva med duskregnet? E-penisen min. Endret 27. oktober 2009 av chokke Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Midgardsormen er mytisk, så eg antar din e-penis er det same. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Når den er slapp så er den borte, når den er stiv så er den som en vorte.. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hadde det funtes en integer som var stor nok så kunne jeg skrevet ned tallet. Men siden det ikke gjør det ville det bare skapt "buffer overflow" i forumet, så jeg tenker det er best å la være. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Midgardsormen er mytisk, så eg antar din e-penis er det same. Ja, kanskje som i "hinsides din forstand". Erfaringen er forbeholdt de få utvalgte. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hadde det funtes en integer som var stor nok så kunne jeg skrevet ned tallet. Men siden det ikke gjør det ville det bare skapt "buffer overflow" i forumet, så jeg tenker det er best å la være. Høhø … Beste så langt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 <---- Twentyseven Key, It's growing day by day! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg rekker aldri å rulle ut hele for å måle før jeg må til sengs igjen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg prøvde en gang å måle min, og jeg tror det blir en stund til neste gang, for å si det sånn. Jeg stakk langt inn i Skottland til og med, til en stor innsjø på en tåkete dag, så ingen skulle få sjokk da jeg skulle utføre operasjonen. Uheldigvis var det et forelsket par som så det, og jeg overdriver ikke når jeg sier at det ble hysteri. Jeg tror forresten at innsjøen het Lock Ness eller noe lignende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå