Gå til innhold

Forslag til avatar

Anbefalte innlegg

Hei!

Har tenkt og skaffe meg en avatar,men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. :oops: Håper og få tips om avatar typer og hvordan jeg skal få opp bildet. Det er sikkert mange som kommer til og le av meg nå, men når enn ikke har gjørt det før så er det ikke så lett bestandig. Håper derfor på bare seriøse svar.

På forhånd takk :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik for eksempel.

Men husk at du kan ikke bruke animerte avatarer. Her er pkt. 9 i retningslinjene:

Avaterer skal ikke overstige 50*50 pixler, 6kb, animert eller være av støtende materiale. Bruker kan bli tatt fra muligheten til å vise avatar etter brudd på dette. Det er ikke tillatt med noen form for bilder i signatur, signatur skal begrenses i fysisk størrelse. Bruk for å gjøre den mindre.

Lenke til kommentar
Kan tegne deg en liten avatar hvis du vil, er ikke noen guru på tegning, men kan sikkert lage en liten morsom tegning hvis du bare kommer med et ønske. :wink:

Det hadde kanskje vært morsomt med en unik som ingen andre hadde ja. Hvis det hadde vært mulig med en avatar der navnet Znoken var synlig så hadde det vært toppers :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...