CapitalSheep Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei Jeg kom over nett butikken gratisfrakt.no her en dag, og så at de hadde noen interessante produkter. Men siden jeg aldri har hørt om de før, lurer jeg på om de har raske leveringer, og om de er til å stole på. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har aldri hørt om dem før nå. De har visst veldig få varer i sortimentet, og noen varer kjenner jeg igjen fra Dealextreme.com (hvor de koster MYE mindre). Ikke noen butikk for meg dette her, men jeg har altså ingen erfaring å dele. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Bruk focalprice /dealextreme gratisfrakt bare drop shipper fra dx/fc eller no andre butikker i hongkong. SÅ IKKE KJØP DERFRA! Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 LOL årets beste produktbeskrivelse iforhold til navn på varen :D http://gratisfrakt.no/product_info.php?products_id=141 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hmm, damer som skal selge slikt utstyr? Marian og Janette på over 40 år? Jaja, som videreselgere av Kinacrap håper jeg de er klar over hvilke konsekvenser det får å selge dette i Norge. Når det i tillegg er et NUF så svekker det ikke akkurat min mistanke om at dette er useriøse saker... Endret 27. oktober 2009 av Rookie_NO Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 de opplyser ikke til som orgnummer etc tydelig på siden som de er pliktige til eller returinfo. en butikk som ikke engang har minstekravene av det de må for og drive lovlig på siden sin er jeg heller skeptisk til Lenke til kommentar
mhs-rx Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har bestilt både fra DX og fra dem. Egentlig gjorde jeg det bare for å støtte dem, fordi dette er tre 17 åringer fra Stavanger som har startet helt selv. Når jeg har bestilt fra DX tidligere har jeg oftet fått produkter som ikke fungerer, eller ikke blir levert. Det samme skjedde hos www.gratisfrakt.no, men de ordnet opp med en gang. De fikset nye varer til meg + at jeg kunne få velge meg en vare til 100 kr i tillegg (varene mine var ødelagt når jeg fikk dem). Derfor synes jeg at dette firmaet virker veldig seriøst, leveringstiden skal være rundt 1-3 uker, noe jeg ikke synes har særlig mye å si. Når jeg bestiller slike ting så venter jeg bare til dem kommer, med tanke på den prisen så kan jeg vente et par dager til. Jeg synes at man bør støtte ungdommen som prøver å starte opp firma så tidlig, vi må hvertfall ikke prøve å ødelegge med å fortelle om DX/FP rundt forbi, dette er nå ihvertfall min mening Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 siden jeg har et par butikker som selger dx varer selv er jeg enig i ikke fortelle om dx rundt forbi delen forsåvidt vil du få varen raskere via en slik butikk enn bestille direkte selv, forutsatt at butikken videresender ordren samme dag. Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 gratisfrakt.no har spammet på forum jeg er moderator på, så når de må ty til spam som måte å få kunder på tyder det mye på at de er useriøse. Og hvis de er useriøse for å få tak i kunder, er det nesten å forvente at de er useriøse ellers. Lenke til kommentar
mhs-rx Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 "meitemark" hvordan vet du at det er dem som har spammet på forumet ditt? Hvilket forum er det snakk om og hvor mange innlegg? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har bestilt både fra DX og fra dem. Egentlig gjorde jeg det bare for å støtte dem, fordi dette er tre 17 åringer fra Stavanger som har startet helt selv. Når jeg har bestilt fra DX tidligere har jeg oftet fått produkter som ikke fungerer, eller ikke blir levert. Det samme skjedde hos www.gratisfrakt.no, men de ordnet opp med en gang. De fikset nye varer til meg + at jeg kunne få velge meg en vare til 100 kr i tillegg (varene mine var ødelagt når jeg fikk dem). Derfor synes jeg at dette firmaet virker veldig seriøst, leveringstiden skal være rundt 1-3 uker, noe jeg ikke synes har særlig mye å si. Når jeg bestiller slike ting så venter jeg bare til dem kommer, med tanke på den prisen så kan jeg vente et par dager til. Jeg synes at man bør støtte ungdommen som prøver å starte opp firma så tidlig, vi må hvertfall ikke prøve å ødelegge med å fortelle om DX/FP rundt forbi, dette er nå ihvertfall min mening Absolutt uening med deg! Hvorfor skal jeg betale mer når jeg kan få samme varen fra hongkong ? Jeg er så lei av butikker som lurer andre folk til å betale blodpris for en vare som koster 10 ganger mindre på dx/fp ?? Jeg sier hvertfall ifra til andre folk om å handle på dealextrem eller focalprice Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg synes at man bør støtte ungdommen som prøver å starte opp firma så tidlig, vi må hvertfall ikke prøve å ødelegge med å fortelle om DX/FP rundt forbi, dette er nå ihvertfall min mening Du veit at dette er det ekte internett, ikkje sant? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Luftrenser hos Gratis frakt som produserer Ozon? Info om Ozon hos Wikipedia. Det ser ikke så helsefrembringende ut. Vil ozon drepe bakterier ?Ja. Ozon er blandt de sterkeste og mest effektive bateriedrepende middel vi har av alle jordens målbare elementer i dag. Vil ozon drepe virus? Ja. Ozon vil drepe alle kjente former for virus, både i vann og i luft. Vil ikke dette si at man puster inn ozon og dreper kroppens naturlige bakterier og man man utsetter seg for mulige infeksjoner? Det er ikke noe jeg ville kjøpt... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 "meitemark" hvordan vet du at det er dem som har spammet på forumet ditt? Hvilket forum er det snakk om og hvor mange innlegg? Det burde vel du vite Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 "meitemark" hvordan vet du at det er dem som har spammet på forumet ditt? Hvilket forum er det snakk om og hvor mange innlegg? Forumet er norsk Freakforum, og de rakk bare å komme med en post før det var 6 stk som hadde rapportert posten og den var "slettet". Responstiden på slikt er ganske liten der, så jeg tror ikke den tråden varte i mer enn 1-2 minutter, før posten var slettet og brukeren permbannet. Den var av den typen der en person registrer seg og skryter opp i skyene den flotte butikken han nettopp har funnet. *yeah right* Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg har bestilt både fra DX og fra dem. Egentlig gjorde jeg det bare for å støtte dem, fordi dette er tre 17 åringer fra Stavanger som har startet helt selv. [...] Jeg synes at man bør støtte ungdommen som prøver å starte opp firma så tidlig, vi må hvertfall ikke prøve å ødelegge med å fortelle om DX/FP rundt forbi, dette er nå ihvertfall min mening Hohoho. Ukas gullkorn. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Litt bakgrunnsinformasjon. http://www.rogalandsavis.no/naring/article4627430.ece Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) den avisen kan ikke ha mye og skrive om gitt men "Sammen har de tre ungdommene skutt inn noen tusenlapper hver" på hva? gratis script med logo laget i paint dagen derpå, om legger i 500kr kan du dekke domenet + hosting for ihvertfal et år. varene er dealextreme stuff som de legger ut for etter bestilt så har ikke utlegg i varelager heller. liker også planen med lage firma for så lage nettbutikk som ikke opplyser engang minimummet du er lovpålagt/pliktig som norsk butikk applaus Endret 30. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 den avisen kan ikke ha mye og skrive om gitt Hehe, I Stavanger området har vi to "store" lokale aviser. Den største og mest seriøse er Aftenbladet, og så har vi Rogalands Avis som er mer som en god blanding mellom VG, Dagbladet og Se og Hør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå