petter268 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Heisann. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg å lage en bot. Jeg vet om noen venner som spiller Nordicmafia, Mafiasos, og sånne tekstbaserte spill. Jeg lurte på om dere visste om noen programmer og ting jeg må gjøre for å lage en bot til disse spillene. Boten skal være 100 % automatisk, og skal klare å trykke på kriminalitet, ran bil, og det der. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 To ting: 1. Å bruke C++ til dette er temmelig overkill. Nær sagt alle andre språk er bedre egnet (siden dette krever mye tekstmanipulering som ikke er C++ sin sterke side) 2. Dette er tatt opp idiotisk mange ganger i Visual Basic forumet, og det ender alltid med at tråden blir stengt. Ingen(svært få) her er interessert i å vise deg hvordan man jukser i et spill. Føler du for å jukse kan du finne et annet spill, eller finne ut av det på egenhånd. Min tanke er også at dersom du kan et programmeringsspråk (for eksempel C++) så hadde du klart å løse dette på egenhånd. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kan man ikke bare bruke mouserecorder da? Lenke til kommentar
aC Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 ja, bruk en sånn derre mouse..recourder ting. også setter du tråden som løst også glemmer vi dette her Lenke til kommentar
Knut_F Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Først og fremst få tak i et program som leser de utgående headerene som nettleseren sender til siden. Disse kan du kopiere og bruke i programmet ditt, og sende disse headerene med f.eks winsock. Du må også filtrere ut "cookien" som blir sendt fra siden. Det er ikke så vanskelig. Men du klarer neppe og knekke funksjonene sidene har for å oppdage boter, så det er nok ikke så veldig mye vits, annt enn å få seg litt erfaring med sockets. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Heisann. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg å lage en bot. Jeg vet om noen venner som spiller Nordicmafia, Mafiasos, og sånne tekstbaserte spill. Spillutvikling i C++ er spennende: http://www.kjellbleivik.com/Books/GameDevelopment.htm Skriv spillmotoren i C++ og API'en i f.eks. Python. Jeg lurte på om dere visste om noen programmer og ting jeg må gjøre for å lage en bot til disse spillene. Boten skal være 100 % automatisk, og skal klare å trykke på kriminalitet, ran bil, og det der. Takk for hjelpen! Amerikanerne er ofte mer åpne på dette enn oss. Her http://www.schrenk.com/ finner du det meste. http://www.schrenk.com/nostarch/webbots/ Kode du burde kunne oversette til andre språk. Leser du denne, blir du tatt inn i en ny verden der du fort ser de begrensningene som ligger i en nettleser. Kjøper du boken, begynn gjerne med å lese kapittel 28 om etisk utvikling av webboter. Jeg er ikke jurist, så spør ikke meg om å hjelp deg med en rettssak Endret 15. november 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå