Senzation Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg satte opp et forum for noen dager siden, og fant snart ut at postene forsvinner med en gang de er postet. Her er et eksempel jeg la ut: http://senutra.com/forum/viewforum.php?f=3 Som du ser ligger det ingenting bak posten "Test", vet du hva som er problemet? Takk for hjelp, Senzation. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Siden du nettopp har satt det opp kan du kanskje sette det opp på nytt? Tar kanskje noen timer, men da slipper du å bruke lang tid på å prøve å fikse problemet Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja, kanskje det er det beste! Lenke til kommentar
program Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Hvis ikke jeg husker feil, så er det en innstilling i PhpBB som gjør at foruminnlegg blir slettet etter en satt tid, eller når du har postet over et satt antall ganger osv. Men det er veldig lenge siden jeg har prøvd, så jeg er ikke helt sikker. Hvis jeg får tid så kan jeg installere det på serveren min å prøve. Endret 6. november 2009 av program Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Om overforstående post gjelder kan du jo sjekke om det er noe feil med klokke etc. på serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå