Gavekort Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen andre som reagerer på slike reklamer på hardware.no? Håper ikke det vil bli slikt fremover. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er jo din fantasi som spiller deg et puss. Det kan jo være " jeg vil lære mer om data, men det ser vanskelig ut" Fra spøk til revolver så er jeg enig med deg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg forstår frustrasjonen, men i det hele og det vide tror jeg ikke det er noe større problem enn man gjør det til selv. De som er single får klikke, dersom interessen foreligger, og imens skal jeg fortsette med å totalt ignorere webreklame. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg skal ikke erge meg jeg, så lenge det ikke fortsetter slik. Vil ikke at diskusjon.no skal være stappet med pop-ups og sex-relaterte reklamer. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ta det litt mindre alvorlig, så ordner det seg. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Våre selgere prøver alltid å selge annonseplasser for relevant reklame. Når det er reklame for datingtjenester er det rett og slett fordi salget ikke går bra nok mot det "rette" markedet, så vi håper alle på å slippe å se reklame for slankepiller og datingtjenester på sider som handler om helt andre ting Endret 27. oktober 2009 av Einar Eriksen i Amobil.no Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så lenge vi slipper reklame med lyd og/eller autoplay så er det meg klinkende likegyldig om det kommer noen slike innimellom. Jeg bruker vanligvis Adblock plus, mne både HW, akam og de andre sidene i nettverket er whitelistet fordi det ofte kommer reklamer der jeg kan ha bruk for å se. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Haha, hva er vel bedre enn dating-reklamer på et nerdenettsted?!? Hadde de begynt å reklamere for Realdolls og sjømannsbruder hadde de trolig tjente bøttevis av penger! Lenke til kommentar
War Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Denne reklamen får iallefall god PR nå , folk kjenner den igjen og vil trykke på den. Firmaet ser at dette fungerer og kjøper mer reklameplass. Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 mission accomplished Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå