MartinF Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Fikk også mine produktet i dag. Den eksterne harddisken jeg kjøpte fungerer utmerket, og er allerede formatert til Mac OS-format, så dette kan bli bra. Gyroballen er utrolig morsomme greier, mens Razer musen tar over jobben etter min gamle Diamondback som jeg har hatt siden 2005. Helt kurrante produkter til under tusenlappen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kaster du ut Diamondback? Det er jo den mest fantastiske klikkeren noen sinne Henter SSD'en min i morgen, da posthuset stengte foran nesa på meg på lørdag :/ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kaster du ut Diamondback? Det er jo den mest fantastiske klikkeren noen sinne Henter SSD'en min i morgen, da posthuset stengte foran nesa på meg på lørdag :/ Digger at postlokalet her på Aurskog er i en bensinstasjon Oppe til sent Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Postkontoret her ligger i et kjøpesenter som har åpent til 8 hver dag. Men på lørdager har postnissene funnet ut at de (som eneste 'butikk') skal stenge 3.... Endret 2. november 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Gir opp netshop og dette salget. 6 dager uten svar på gjentatte mail... Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fikk pakken før helgen, men var reist bort, så stakk innom å hentet den i dag. Må si jeg er fornøyd Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Gir opp netshop og dette salget. 6 dager uten svar på gjentatte mail... Jepp. Bestilte hos dustinhome istedet og sparte faktisk et par hundrelapper. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da supertirsdagen nærmer seg en uke på overtid stenges vi denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg