Tosha0007 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Send på nytt Eg sendte melding tidleg onsdag morgon og fekk svar etter 1 time, noko som er veldig bra!! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Faen jeg hater å gå glipp av supertirsdager!! Fins det noen mail liste som de varsler på forhånd (som jeg kan melde meg på?) eller er det bare på netshop sine egne sider og her på forumet de promoterer dette? edit: spesielt surt nå som det faktisk er ting jeg trenger å få kjøpt nå eller om ikke så altfor lenge, og hvis det hadde vært på tilbud så hadde jeg slått til med en gang... *sad panda* Hvis du melder deg på ukens tilbud mailene til netshop, så står det der Ahh hehe ser nå at jeg får dette hele tida men jeg leser gjennom så fort så jeg har ikke fått det med meg (og jeg visste ikke at det stod noe nyttig på bannerne ) Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 flere som ikke kommer inn på siden til netshop? tenkte jeg skulle sende mail til en annen epost enn; [email protected] Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Kom inn nå, har sendt dem mail igjen. Håper på svar snart. Tross alt noen dager siden Tirsdag... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har ikke denne tråden levd sitt naturlige liv og litt til nå? Lage egen tråd for å klage over manglende kunderespons passer seg vel bedre..? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 er ikke klar til avliving før alle har fått pakkene sine Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har ikke denne tråden levd sitt naturlige liv og litt til nå? Lage egen tråd for å klage over manglende kunderespons passer seg vel bedre..? Skjønner ikke vitsen med en aftermath-tråd. Denne tråden handler om Netshops supertirsdag, og da burde man få snakke om det her. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 forige tråd blir jo ofte lest i rett før neste supertirsdag, om tråden stenges før folket har fått alt og er happy mister du litt av intrykket fra forige supertirsdag i forhold til leveringshastighet og evnt rot/forsinkelser med leveringer. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Jeg var på posten å hentet mitt nye Beyerdynamic DT770 80 Ohm for en stund siden Jeg er overrasket over hvor kort tid det tok, og ikke mint at "antatt levering 30.10.09" stemte Endret 30. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Får pakken min i morgen om posten klarer flytte pakka til post i butikk fra "sentralen" Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Enda ikke fått svar på epost fra netshop. Purret for andre gang idag... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 De svarer deg nok ikke i helga. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 De svarer deg nok ikke i helga. Skjønner det, men de kunne jo ha svart meg i løpet av uken. Sendte tross alt første epost tirsdag kveld. Om man ønsker å drive butikk bør man prioritere å gi tilbakemeldinger til kunder... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Driter de i deg som kunde er det letteste og beste å drite i dem også. Det gjorde jeg, og brukte heller pengene mine hos en selger som besvarer en kundes spørsmål innen rimelig tid (2 virkedager) Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Driter de i deg som kunde er det letteste og beste å drite i dem også. Det gjorde jeg, og brukte heller pengene mine hos en selger som besvarer en kundes spørsmål innen rimelig tid (2 virkedager) Et par dager er ok, men noe særlig lenger synes jeg er for dårlig. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ja, maks 2 virkedager er normalt for seriøse bedrifter. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Då var endeleg premien komen, og eg skriv no mitt første innlegg på PC-en. Kudos til posten for rask levering, det har aldri gått så fort frå Netshop før... Vurdering: Heilt grei som bærbar, men bråkar som eit udyr PS: Det er framleis ikkje lett å treffe rett tast når dei er mindre : Lenke til kommentar
aGal Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Fikk min pakke i dag. Helt greie produkter, kjøpte noen av de til 10-20-30 kroner. Samt et par andre produkter og en ekstern disk fra ukens tilbud. Thermolab kjøleren til 100 kroner kan bli en fin GPU kjøler trur jeg. Ser ut til å være enkel å modifisere. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 Er nok ikke topp kvalitet på de billig produktene nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg