Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen jeg hater å gå glipp av supertirsdager!!

Fins det noen mail liste som de varsler på forhånd (som jeg kan melde meg på?) eller er det bare på netshop sine egne sider og her på forumet de promoterer dette?

edit: spesielt surt nå som det faktisk er ting jeg trenger å få kjøpt nå eller om ikke så altfor lenge, og hvis det hadde vært på tilbud så hadde jeg slått til med en gang...

*sad panda*

Hvis du melder deg på ukens tilbud mailene til netshop, så står det der ;)

Ahh hehe ser nå at jeg får dette hele tida men jeg leser gjennom så fort så jeg har ikke fått det med meg ;) (og jeg visste ikke at det stod noe nyttig på bannerne :p)

Takk for hjelpen! :)

Lenke til kommentar
Har ikke denne tråden levd sitt naturlige liv og litt til nå? Lage egen tråd for å klage over manglende kunderespons passer seg vel bedre..?

Skjønner ikke vitsen med en aftermath-tråd. Denne tråden handler om Netshops supertirsdag, og da burde man få snakke om det her.

Lenke til kommentar

Då var endeleg premien komen, og eg skriv no mitt første innlegg på PC-en. Kudos til posten for rask levering, det har aldri gått så fort frå Netshop før...

Vurdering: Heilt grei som bærbar, men bråkar som eit udyr :(

PS: Det er framleis ikkje lett å treffe rett tast når dei er mindre :

Lenke til kommentar

Fikk min pakke i dag. Helt greie produkter, kjøpte noen av de til 10-20-30 kroner. Samt et par andre produkter og en ekstern disk fra ukens tilbud.

Thermolab kjøleren til 100 kroner kan bli en fin GPU kjøler trur jeg. Ser ut til å være enkel å modifisere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...