Tj-nome Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fått leveringbekreftelse og pakken er på veg! fårstår godt da tar litt lengre tid når så mangen bestiller samtidig Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Netshop imponerer med lagersystemet sitt... Då eg bestilte eit nytt skjermkort ASUS Radeon HD 5850 1GB GDDR5 var datoen ubekrefta 30.10.2009. No er den ubekrefta 15.10.2009 edit: dette gjeld ordren min, på generell lagerstatus er den framleis 30.10.2009. Endret 29. oktober 2009 av tosha0007 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Jeg er nesten garantert å få DT770 i morgen etter å ha sporet opp pakken Rart at det har gått så fort for meg EDIT: Hodetelefonene fikk "antatt levering" 30.10.09 med en gang jeg bestilte omtrent Endret 29. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Faen jeg hater å gå glipp av supertirsdager!! Fins det noen mail liste som de varsler på forhånd (som jeg kan melde meg på?) eller er det bare på netshop sine egne sider og her på forumet de promoterer dette? edit: spesielt surt nå som det faktisk er ting jeg trenger å få kjøpt nå eller om ikke så altfor lenge, og hvis det hadde vært på tilbud så hadde jeg slått til med en gang... *sad panda* Jeg kan sende deg PM neste gang det er supertirsdag. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hovedkort, minne og CPU dukket opp hos meg idag, alt bestillt på supertirsdagen, så Swiftech GTZ har fått 1366 fester og bakplate, alt montert på hovedkortet, hiver det inn imorra... Hater vannkjølingsrotet rundt bytte av hovedkort, men men, jeg har jo selv betalt for slitet Fin pris, og raskt levert Netshop, mtp at det tross alt var noen fler enn meg som handlet, men dyr tirsdag okke som Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fikk melding at varen var klar til henting og rakk akkurat frem til Netshop før det stengte i dag, slik at jeg kunne hente Beyerdynamic DT770 Pro/80 ohm Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fikk melding at varen var klar til henting og rakk akkurat frem til Netshop før det stengte i dag, slik at jeg kunne hente Beyerdynamic DT770 Pro/80 ohm Heldiggris! Hvordan er førsteinntrykket? Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Fikk melding at varen var klar til henting og rakk akkurat frem til Netshop før det stengte i dag, slik at jeg kunne hente Beyerdynamic DT770 Pro/80 ohm Heldiggris! Hvordan er førsteinntrykket? Jeg har ikke fått testet det på alt av utstyret enda og dessverre så strekker ikke tiden til helt idag, men det jeg har fått hørt hittil har gitt meg et smil om munnen. For håpe du for dette i morgen, for da kommer du til å kose deg Endret 29. oktober 2009 av Lypsyl Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har det selv. Et par ting; 1) Det bør spilles GODT inn! 2) Det er fæl på hårstrå-på-membran-problemet. Anbefaler rens annehver uke or so. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Noen som bestilte RAM-brikker her som faktisk fikk?? Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Noen som bestilte RAM-brikker her som faktisk fikk?? Hvilke brikker? Jeg fikk iaff mine OCZ PC3-12800 idag.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg har det selv. Et par ting;1) Det bør spilles GODT inn! 2) Det er fæl på hårstrå-på-membran-problemet. Anbefaler rens annehver uke or so. Vet at det med hårstrå-på-membran er et utstrakt problem, men det gjelder for så og si alle hodetelefoner. Rensa mitt nåværende gaming-headset (Creative/Fatal1ty-crap) for hår og støv i går... Hvor mye bruker du det når du anbefaler rens annenhver uke? At det må spilles inn godt blir nok ikke noe problem Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Mens dere er inne på det, hvordan renser man headset? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Mens dere er inne på det, hvordan renser man headset? Her er guide til hårrens av DT770 i hvert fall. Da jeg renset headsetet i går, tok jeg bare av putene, renset dem for hår og støv både ved å plukke ut alle hårene jeg fant, og ved hjelp av en klesrulle(eller hva man nå kalle det). Deretter skrudde av et "lokk" for å få tilgang til høyttaleren, men siden høyttaleren var limt fast, valgte jeg å ikke løsne den for å rense den også. Siden jeg ikke fikk renset selve membranet så godt, renset jeg putene siden det var noen hårstrå det som kunne stikke inn mot membranet. EDIT 1: Poenget med rensingen er å hindre hårstrå fra å ligge "på toppen" av høyttaleren (membranet, eller "det laget som beveger seg" for å forklare det enkelt. Hårstråene kommer ofte borti membranet ved avspilling av dyp bass (som forøvrig gjør at membranet beveger seg mer enn "normalt", og saktere enn ved diskant/høyere frekvenser). Dette kan føre til en irriterende skurring under bassekvenser av låter (eller annet). Rett meg om jeg har skrevet noe som ikke stemmer. EDIT 2: Kanksje nok ("på grensen til) OT(") her nå? Endret 29. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Noen som bestilte RAM-brikker her som faktisk fikk?? Hvilke brikker? Jeg fikk iaff mine OCZ PC3-12800 idag.. Tenkte på Mushkin 2000mhz'ene Edit: Netshop svarer jo ikke på mail... Endret 29. oktober 2009 av Dentro Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Enda ikke svar på mail! Dette er ekstremt dårlig.... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mulig at jeg er litt ufin nå, men Dustin er super raske med svar på spml. De har egen tråd her på forumet, har til og med fått svar kl 1 på lørdags kvelden :O Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 NetShop svarte meg ikke på e-mail før superstirsdag, så jeg regner ikke med at en supertirsdag gjør slik at de plutselig svarer. Er vel en måneds tid siden mailen blei sendt. Nei, de tjener nok fett på folk som går på slike "kampanjer" som dette som ikke er noe bedre enn ukens tilbud rundt omkring eller Kompletts superweekend. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Sendte dem mail på kvelden på tirsdag og fikk svar onsdag morgen. Så hvis du ikke har fått svar på en måned ville jeg nok purra litt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er bare å prøve igjen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg