aGal Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Noen som er så heldige at dem har fått sendt pakka si i dag ? Min står fortsatt som "åpen" Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Det kom nok en del ordre inn i går så ville nok hatt litt mer tålmodighet enn vanlig Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja, er veldig greit med f.eks. CDON, der frakten er 29,- uansett om du kjøper en CD eller en PC som veier mange kilo. Nå blir jo i allefall CD'er sendt som vanlig brev, dvs. uregistrert/uforsikret, og det forklarer den lave fraktprisen. Dog burde langt flere databutikker gitt nett-kunder et valg om slik rimelig brevforsendelse for diverse småtteri. Antageligvis frykter de bråk & spetakkel hvis en pakke forsvinner, men det må vel la seg gjennomføre hvis kunden er innstillt på å ta ansvaret selv? Komplett tilbyr ureg. brevforsendelse, men den er ikke akuratt billig. Tror jeg betalte rundt kr.65 elns. for en liten duppeditt jeg bestillte. Utifra vekten (200 gram) burde det latt seg gjøre å få sendt den for 20-30 kroner. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå blir jo i allefall CD'er sendt som vanlig brev, dvs. uregistrert/uforsikret, og det forklarer den lave fraktprisen. Dog burde langt flere databutikker gitt nett-kunder et valg om slik rimelig brevforsendelse for diverse småtteri. Antageligvis frykter de bråk & spetakkel hvis en pakke forsvinner, men det må vel la seg gjennomføre hvis kunden er innstillt på å ta ansvaret selv? Komplett tilbyr ureg. brevforsendelse, men den er ikke akuratt billig. Tror jeg betalte rundt kr.65 elns. for en liten duppeditt jeg bestillte. Utifra vekten (200 gram) burde det latt seg gjøre å få sendt den for 20-30 kroner. Er 29 kroner i frakt uansett hva du bestiller hos CDON Ingen forskjell på om du bestiller 1 cd eller 40 cdr 10 dvdr og et par headphones. Eneste er at du må hente pakke på posten om du bestiller mer enn hva en får plass til i post kassa. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Min ordre står også åpen, men de har endret på det jeg bestilte. Det mangler noen RAM brikker, er det bare noen få som får enkelte av produktene eller? Lenke til kommentar
voffen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg bestilte Windows7 og en Mybook (fra ukens tilbud). I dag bestilte jeg en Samsung 1TB hd og sendet mail der jeg spurte om de kunne slå sammen ordrene i og med at den fra i går lå som åpen. No problema! Hentes i Oslo for 40,- i "frakt" Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Bestilte to ting fra NetShop igår, en WD 1TB Ekstern disk, og Microsoft LifeCam Cinema, ikke merket som timessalg. Ble sendt ut kl 20 i går, og var klar til henting kvart på seks i Drammen i dag. Meget imponert! ~ Mortis Endret 28. oktober 2009 av Mortis Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Min ordre står fortsatt som "åpen" og det ser ut som det eneste som er gjort med den, er at de tre varene jeg kjøpte over to ordrer er slått sammen til en. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Tar nok lengre tid med de som er merket timesalg, da netshop må slå sammen bestillingene om dere hadde flere utover dagen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Men det er jo et døgn siden de sendte meg en mail om at ordren var slått sammen... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Noen som er så heldige at dem har fått sendt pakka si i dag ? Min står fortsatt som "åpen" Jepp! Fikk mail for ca. 11 timer siden om at den var sendt Er det jeg som er blind, eller står ikke Beyerdynamic DT770 80 Ohm opplistet i førstepost? Mener å huska at de var med i enten 17.00-18.00 eller 18.00-19.00 EDIT: Jeg merka ikke bestillingen med "TIMESALG" siden jeg ikke hadde planer om å bestille noe mer enn en ting Endret 28. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Ser vist ut som at jeg ikke fikk med det tilbudet ja, var litt travelt i enkelte perioder. Beklager Hva var prisen? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ser vist ut som at jeg ikke fikk med det tilbudet ja, var litt travelt i enkelte perioder. Beklager Hva var prisen? 1395,- (Satt ned 400 kr fra normalpris, tror jeg) Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 ENDA ikke svar på verken mail eller Pm fra netshop! Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg synes folk stresser litt her. Netshop er en serriøs butikk, pakkene kommer. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg synes folk stresser litt her. Netshop er en serriøs butikk, pakkene kommer. neida, tipper stian står på gardemoen og krangler med henne på insjekkingen som ikke vil la han ta med et par hundre pakker som håndbagasje når han skal ta flyet til rio. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Faen jeg hater å gå glipp av supertirsdager!! Fins det noen mail liste som de varsler på forhånd (som jeg kan melde meg på?) eller er det bare på netshop sine egne sider og her på forumet de promoterer dette? edit: spesielt surt nå som det faktisk er ting jeg trenger å få kjøpt nå eller om ikke så altfor lenge, og hvis det hadde vært på tilbud så hadde jeg slått til med en gang... *sad panda* Endret 29. oktober 2009 av sureup Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Faen jeg hater å gå glipp av supertirsdager!! Fins det noen mail liste som de varsler på forhånd (som jeg kan melde meg på?) eller er det bare på netshop sine egne sider og her på forumet de promoterer dette? edit: spesielt surt nå som det faktisk er ting jeg trenger å få kjøpt nå eller om ikke så altfor lenge, og hvis det hadde vært på tilbud så hadde jeg slått til med en gang... *sad panda* Hvis du melder deg på ukens tilbud mailene til netshop, så står det der Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Faen jeg hater å gå glipp av supertirsdager!! Fins det noen mail liste som de varsler på forhånd (som jeg kan melde meg på?) eller er det bare på netshop sine egne sider og her på forumet de promoterer dette? edit: spesielt surt nå som det faktisk er ting jeg trenger å få kjøpt nå eller om ikke så altfor lenge, og hvis det hadde vært på tilbud så hadde jeg slått til med en gang... *sad panda* Hva hadde/har du planer om å kjøpe? Endret 29. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Enda ikke svar på epost fra Netshop :@ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg