Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, er veldig greit med f.eks. CDON, der frakten er 29,- uansett om du kjøper en CD eller en PC som veier mange kilo.

Nå blir jo i allefall CD'er sendt som vanlig brev, dvs. uregistrert/uforsikret, og det forklarer den lave fraktprisen.

 

Dog burde langt flere databutikker gitt nett-kunder et valg om slik rimelig brevforsendelse for diverse småtteri. Antageligvis frykter de bråk & spetakkel hvis en pakke forsvinner, men det må vel la seg gjennomføre hvis kunden er innstillt på å ta ansvaret selv?

 

Komplett tilbyr ureg. brevforsendelse, men den er ikke akuratt billig. Tror jeg betalte rundt kr.65 elns. for en liten duppeditt jeg bestillte. Utifra vekten (200 gram) burde det latt seg gjøre å få sendt den for 20-30 kroner.

Lenke til kommentar
Nå blir jo i allefall CD'er sendt som vanlig brev, dvs. uregistrert/uforsikret, og det forklarer den lave fraktprisen.

 

Dog burde langt flere databutikker gitt nett-kunder et valg om slik rimelig brevforsendelse for diverse småtteri. Antageligvis frykter de bråk & spetakkel hvis en pakke forsvinner, men det må vel la seg gjennomføre hvis kunden er innstillt på å ta ansvaret selv?

 

Komplett tilbyr ureg. brevforsendelse, men den er ikke akuratt billig. Tror jeg betalte rundt kr.65 elns. for en liten duppeditt jeg bestillte. Utifra vekten (200 gram) burde det latt seg gjøre å få sendt den for 20-30 kroner.

 

Er 29 kroner i frakt uansett hva du bestiller hos CDON :D

Ingen forskjell på om du bestiller 1 cd eller 40 cdr 10 dvdr og et par headphones. Eneste er at du må hente pakke på posten om du bestiller mer enn hva en får plass til i post kassa.

Lenke til kommentar
Noen som er så heldige at dem har fått sendt pakka si i dag ? :p

Min står fortsatt som "åpen" :(

 

Jepp! Fikk mail for ca. 11 timer siden om at den var sendt :D Er det jeg som er blind, eller står ikke Beyerdynamic DT770 80 Ohm opplistet i førstepost? Mener å huska at de var med i enten 17.00-18.00 eller 18.00-19.00 :hmm:

 

EDIT: Jeg merka ikke bestillingen med "TIMESALG" siden jeg ikke hadde planer om å bestille noe mer enn en ting ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Faen jeg hater å gå glipp av supertirsdager!!

 

Fins det noen mail liste som de varsler på forhånd (som jeg kan melde meg på?) eller er det bare på netshop sine egne sider og her på forumet de promoterer dette?

 

edit: spesielt surt nå som det faktisk er ting jeg trenger å få kjøpt nå eller om ikke så altfor lenge, og hvis det hadde vært på tilbud så hadde jeg slått til med en gang...

*sad panda*

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Faen jeg hater å gå glipp av supertirsdager!!

 

Fins det noen mail liste som de varsler på forhånd (som jeg kan melde meg på?) eller er det bare på netshop sine egne sider og her på forumet de promoterer dette?

 

edit: spesielt surt nå som det faktisk er ting jeg trenger å få kjøpt nå eller om ikke så altfor lenge, og hvis det hadde vært på tilbud så hadde jeg slått til med en gang...

*sad panda*

 

Hvis du melder deg på ukens tilbud mailene til netshop, så står det der ;)

Lenke til kommentar
Faen jeg hater å gå glipp av supertirsdager!!

 

Fins det noen mail liste som de varsler på forhånd (som jeg kan melde meg på?) eller er det bare på netshop sine egne sider og her på forumet de promoterer dette?

 

edit: spesielt surt nå som det faktisk er ting jeg trenger å få kjøpt nå eller om ikke så altfor lenge, og hvis det hadde vært på tilbud så hadde jeg slått til med en gang...

*sad panda*

 

Hva hadde/har du planer om å kjøpe?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...