Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hiv dette litt lenger ned så alle skal få det med seg;

I listene er det berre følgjande interne komponenter som er tatt med
  • PSU
  • CPU
  • CPU
  • Hovudkort
  • RAM
  • Interne harddiskar
  • Kabinett
  • Optisk enhet

Eg tar sjølvsagt forbehold om at eg kan ha gløymd noko.

Tilboda i går:

1. Intel Core i7 920 2,66Ghz - 1366 (10-11 og 1314)
  2. Club3D ATI HD4890 med 1024MB minne (11-12, 19-20 og etter 20)
  3. 3R Systems Miditower Air Silver (11-12)
  4. OCZ DDR3 6 GB Obsidian Triple Chann (11-12)
  5. Miditower, "Neon Light Black (12-13)
  6. MIST 1000W avtagbare kabler, rev. 2 (12-13)
  7. ASUS P6T SE, X58, Socket-1366 (12-13)
  8. ASUS P7P55D, Socket LGA 1156 (13-14)
  9. Seagate 1,5TB S-ATA II 7200RPM(13-14)
  10. Sunbeam Miditower Acryl Sort (13-14)
  11. OCZ 30 GB SSD 2,5" S-ATA II 64MB (13-14)
  12. bZerk kabinett, Acryl, Transparent (14-15)
  13. OCZ ModXStream strømforsyning 700W (14-15)
  14. 4 GB OCZ Blade DDR2 minne (15-16)
  15. Hitachi Deskstar 7K2000.B 2TB SATA2 (15-16)
  16. PC8BSCANDV3 Miditower, Sort (16-17)
  17. MIST, 650W, avtagbare kabler, rev.4 (16-17)
  18. 6GB extreme Performance fra Mushkin (etter 20)
  19. Western Digital Caviar GP 1,5TB (etter 20)

Tilboda forrige supertysdag:

1. Seagate 1,5TB S-ATA II 7200RPM (10-11, 15-16 og 20-24)
  2. Intel Core i7 920 2,66Ghz d0 - step (11-12 og 1617)
  3. OCZ 60GB SSD 2,5" S-ATA II (11-12)
  4. LG GGC-H20L Blu-Ray HD-DVD leser I (11-12)
  5. OCZ DDR3 6 GB Obsidian Triple Channel (12-13 og 20-24)
  6. OCZ 120 GB SSD 2,5" S-ATA II (13-14)
  7. PC6070BSCANDV2 Aluminium Miditower (15-16 og 20-24)
  8. Lian Li PC-A06B, Miditower (18-19 og 19-20)
  9. GeForce GTX 285 690M Black 1GB GDDR (18-19 og 19-20)
  10. Mushkin DDR3 6GB high Performance (19-20)
  11. ASUS GeForce 9600GT 512MB PCI Ex2.0 (19-20)
  12. Mushkin DDR2 4GB extreme Performance (20-24)
  13. Lian Li Fulltower PC-V2110B (20-24)

Joda, etter å ha gått meir eller mindre "nøye" gjennom listene ser det ut til at Netshop har holdt det dei lova om meir hardware neste gang...

Det er nok diverre berre me som har hatt falske forventningar til kva som skulle kome...

edit: Då ser det ut til at eg og andre må ete i oss det me har sagt om at Netshop ikkje leverte som lova ;)

edit2: No skal eg ikkje trekkje konklusjonar, men noko av grunnen til at det kan kjennes som det var mindre hardware i går at det var ein større prosentandel av tilboda som var meir eller mindre juggel (les: julepynt). Forrige gong meiner eg å hugse at det var meir variasjon i utvalet, og fleire dyre varer på tilbod noko som kanskje hjelper på førsteinntrykket. Link til forrige Supertysdag tråd.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Etter å ha summert opp salet verken kritiserer eller lovprisar eg Netshop, dei har holdt det dei lova og vell som det. Dei har fått ei breiare kundegruppe, og eit større vareutval og må sjølvsagt ha noko som oppmodar "alle" til å handle hjå dei. Derfor får ikkje me som "berre" vil ha datautstyr alle komponentane me vil ha, diverre...

Det einaste negative eg kan seia er at dei kunne hatt litt fleire sjokkprisar på større val, sjølv om det kanskje sel ei vare med tap får de truleg nyttig meirsal. I framtida kan de kanskje ha ein eigen Supertysdag for oss som vil ha datakomponentar?

Terningkast 6 frå mi side ;) Sjøvsagt fordi eg vann bodkonkurransen på den bærbare :p

Trur det er mange som sit at med terningkast rundt 3-4...

edit: Aner at det er litt spionasje på gong :ph34r:

post-143404-1256736660_thumb.jpg

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Vel, de går ut og sier "SUPERtirsdag". Når både prisene og utvalget tilsvarer ett vanlig salg blir sikkert folk skuffet!

Hvor mange vanlige salg er det som legger ut mellom 10 og 20 kvalitetsprodukter, hver time? Syns det er mye sutring i disse trådene.

Lenke til kommentar
Hvor mange vanlige salg er det som legger ut mellom 10 og 20 kvalitetsprodukter, hver time? Syns det er mye sutring i disse trådene.

No var det vell ikkje alle timane dei var oppe i 10 tilbod ein gong, og når dei iallfall i perioden 16-20 har mykje julepynt og anna juggel har eg forståing for at somme er litt skuffa. Eg var ganske skuffa i går sjølve, men etter å ha fått det heile litt i perspektiv innser eg at det ikkje var så gale som eg skal ha det til. Me, iallfall eg, hadde det jo gøy undervegs og det tel no og litt for vår/mi meining om salet ;)

I ei perfekt verd hadde dei nok hatt litt fleire knallsal, og det er diverre ikkje til å stikka under ein stol at somme av tilboda kunne me fått billigare i ein anna butikk, men eg syns likevel me kan vera relativt nøgd!

Forslag til Netshop: arranger ny Supertysdag, men denne gangen med fokus berre på datakomponentar! Eg kan nær garantere at dersom de har eit par sjokkselgarar og nokon andre greie tilbod vil de oppleva eit ekstremt sal ;)

Edit: Pris for å nytta forslaget er sjølvsagt eit fint "lite" gavekort hos dykk :ph34r:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
Forslag til Netshop: arranger ny Supertysdag, men denne gangen med fokus berre på datakomponentar! Eg kan nær garantere at dersom de har eit par sjokkselgarar og nokon andre greie tilbod vil de oppleva eit ekstremt sal ;)

Edit: Pris for å nytta forslaget er sjølvsagt eit fint "lite" gavekort hos dykk :ph34r:

Ohyeh! "SuperCrazy Hardware Day"

Jeg endte opp med en haug småting og en eksternharddisk fra ukens tilbud.

Hadde de hatt noen litt mer ekstreme tilbud kunne jeg nok endt opp med hardware, men ser ut til at Komplett.no stikker av med de pengene rundt Jul om det ikke skulle komme noen veldig gode tilbud andre steder.

Lenke til kommentar

Tenkte det samme Cruzader.. :)

Jeg synes selvsagt det er et godt tiltak med Supertirsdager, men når tilbudene ikke er spesielt gode(enkelte tilbud var 20-30% dyrere enn billigste produkt fra prisguiden/kelkoo, også om man ser bort i fra Pixmania).

Jeg ser jeg gikk glipp av 4GB DDR2 tilbudet som kunne vært interessant. Ellers har jeg flere 775 socket maskiner og et par AM2+ maskiner som jeg i utgangspunktet var på jakt etter mindre oppgraderinger til.

I tillegg var jeg på utskikk etter hjemmekino til de eldre, skjermkort til stuePC, netbook med 11,6"-12,1" osv.

Lenke til kommentar

Ikke mange produkter, langt mellom kvalitetsproduktene og ikke ett eneste skikkelig tilbud... mer som ukens tilbud hver time.

Skjønner godt at folk er skuffet....

Lenke til kommentar

Er enig der! Når man tok med frakten forsvant tilbode.

Hadde våre greit at på slutten av dagen når alt vart samlet i ein Ordrestatus at det var muligt og betale med kort. Eller du kunne skrevet i Referansen som TIMESALG KORT og fått 24 timer etter Supertirsdag var ferdig med og betale via VISA eller Kort nr. (KID)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...