WheelMan Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Herlig å finne ut dette nå Se det fra den lyse siden, nå har du masse penger du kan bruke på andre ting du alltid har hatt lyst på :-) Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er ikke det at jeg ikke stoler på deg WheelMan, men jeg velger å maile netshop for å være sikker først. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 hva mener folket om Thermolab CPU-kjøler, Nano Silencer? tenkte å bytte ut boxed intel cpu-kjøler(Intel Wolfdale til E1500), mye forskjell på støy? klarer ikke finne ut hvor mye den boxed kjøleren bråker... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Nå var jo det store spørsmålet hva jeg skal med 3xminnebrikker til en Core i5 maskin Ikke selges brikkene enslig heller Noen som har peiling på hvor stort ytelsestap man har med 3x fremfor 2x minnebrikker på en i5? Endret 27. oktober 2009 av radivx Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 hva mener folket om Thermolab CPU-kjøler, Nano Silencer?tenkte å bytte ut boxed intel cpu-kjøler(Intel Wolfdale til E1500), mye forskjell på støy? klarer ikke finne ut hvor mye den boxed kjøleren bråker... Vet ikke Kjøpte denne jeg også, kan jo funke som GPU kjøler eller noge slikt om man modifiserer den litt. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har vært på jobb/skole uten tilgang til nett i hele dag... -.- Har Intel X25 80gb vært på tilbud? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nei ingen Intel X25... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Bare 30 GB OCZ Vertex, til tusenlappen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Alle tilbudene som har vært i løpet av dagen ligger i førstepost. Bortsett fra de som er ute på siden deres nå. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lurer når butikkene får ny batch fra intel med SSD'er, håper så inderlig på et tilbud da. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) ingenting spennende denne super tirsdagen heller ... Begynner desverre å bli et kjent problem, det der. Ser ut til at de er ganske likegyldige på det punktet, kan ikke huske at de har svart på kritikken. PRen er vel god... bli kjent som butikken med juggel og drit på tilbud kan umulig være bra pr for annet enn stjele kunder fra nille. Endret 27. oktober 2009 av cruzader Lenke til kommentar
larsere Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Grattis til tosha0007 og creed til Mr.Anki for en bra førstepost Og ikke minst kjempebra av Netshop å arrangere dette, selv om det ikke var så mange "super tilbud". Endret 27. oktober 2009 av lars_era Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 hva mener folket om Thermolab CPU-kjøler, Nano Silencer?tenkte å bytte ut boxed intel cpu-kjøler(Intel Wolfdale til E1500), mye forskjell på støy? klarer ikke finne ut hvor mye den boxed kjøleren bråker... Vet ikke Kjøpte denne jeg også, kan jo funke som GPU kjøler eller noge slikt om man modifiserer den litt. Google is our friend http://thermolab.co.kr/?mid=nano_eng Står i specs at støtter cpu> below 100W TDP (jeg for min del ville nok ikke brukt lav-profil på annet enn max 65W-70W TDP prosessor tror jeg) Ang. støy så er jo hverken stock eller retail vifter særlig stillegående hvis man ikke sjekker at funksjonen såsom "Smart CPU Fan", "Smart Q-Fan" etc. er Enablet i Bios. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Google is our friend http://thermolab.co.kr/?mid=nano_eng Står i specs at støtter cpu> below 100W TDP (jeg for min del ville nok ikke brukt lav-profil på annet enn max 65W-70W TDP prosessor tror jeg) Ang. støy så er jo hverken stock eller retail vifter særlig stillegående hvis man ikke sjekker at funksjonen såsom "Smart CPU Fan", "Smart Q-Fan" etc. er Enablet i Bios. nå var det ikke vifta til netshop jeg lurte på heller, men boxed vifta fra Intel. skal forresten på HTPC som går å durer på maks 50% cpu, har aktivert sånn smart-greie i biosen, men hører fortsatt pc`n... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen greie tilbud var det, men for det meste dritt. Greit nok å ha en del juggel, men når 50% av et timestilbud er juggel blir det litt drøyt. Ikke noe å arrangere over en hel dag. Kunne like gjerne lagt ut alt med en gang og latt det ligge ute ut dagen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lurer når butikkene får ny batch fra intel med SSD'er, håper så inderlig på et tilbud da. Nei det kommer ikkje flere leveringer fra intel. Intel er konkurs :!: Selvfølgelig kommer det mere. Det kommer jo stadig inn til butikker. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 skal forresten på HTPC som går å durer på maks 50% cpu Verdt å forsøke den Thermolab'n. 100 kroner er jo gi-bort pris uansett Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Gratulerer med PC til under 100-lappen. Jeg byr 431 kroner på den! Du har allerede tjent masse penger på den! Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lurer når butikkene får ny batch fra intel med SSD'er, håper så inderlig på et tilbud da. Nei det kommer ikkje flere leveringer fra intel. Intel er konkurs :!: Selvfølgelig kommer det mere. Det kommer jo stadig inn til butikker. Ja, jeg er da ikke helt retard heller, spørsmålet var vel hvor lenge det er til. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) skal forresten på HTPC som går å durer på maks 50% cpu Verdt å forsøke den Thermolab'n. 100 kroner er jo gi-bort pris uansett er det jeg tenker også. men, har blitt litt hundre er og hundre der i dag, det blir fort litt penger, hadde ikke noe planer om å kjøpe noe i dag kan vel uansett ikke bli så alt for mye dårligere enn boxed kjøler, de er gjerne ikke de beste... Artic Silver 5 er kanskje ett must det også? Endret 27. oktober 2009 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg