WheelMan Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 I dag har jeg pinadø vært på nettet siden kl. 10.00... snart 12 timer det.... er det galskap eller? Neeh.. rekorden min er vel forumhoring tre dager i strekk ^^ Aleks: aww Lenke til kommentar
preje Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 I dag har jeg pinadø vært på nettet siden kl. 10.00... snart 12 timer det.... er det galskap eller? Neeh.. rekorden min er vel forumhoring tre dager i strekk ^^ Aleks: aww Ikke dårlig Jeg begynner å bli metta jeg nå.... men skal jo bygge maskin, så det er bare å lese videre Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 PC-en er nok allereie lova bort til eit anna medlem i familien til ein latterleg låg pris Eg skal aldri vera kjepphøg igjen og lova vekk premien dersom eg vinn Ta lærdom av dette Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg satt i godstolen i 9 timer uten og reise meg engang^^ Skal nå sies at dette var på lan og min første erfaring med wow. I tillegg har jeg en imba blære. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Når er neste "Supertirsdag"?!? De bruker ikke å si noe om når neste blir, den bare kommer helt plutselig. Så, følg med! Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Ble ikke no på meg heller idag. Kan uansett trøste meg med et i5 oppsett som dukka opp i posten=) Endret 27. oktober 2009 av termi.- Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 PC-en er nok allereie lova bort til eit anna medlem i familien til ein latterleg låg pris Eg skal aldri vera kjepphøg igjen og lova vekk premien dersom eg vinn Ta lærdom av dette Jeg topper budet, og tilbyr mine tjenester ift. overtaling o.l. av dette familiemedlemet ^^ Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Eg må nok diverre takke nei WheelMan. Så framt ikkje du byr, tja skal me seia 10 000 NOK, så blir nok PC-en i familien som eit symbol på at eg endeleg vann noko av litt verdi Du hadde uansett ikkje klart å overtyda ho :!: Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 ingenting spennende denne super tirsdagen heller ... Lenke til kommentar
Mendemizo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 ingenting spennende denne super tirsdagen heller ... +1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det var noen produkter, men det ble ikke noe på meg i dag heller... Litt skuffende tirsdag etter som jeg så. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 ingenting spennende denne super tirsdagen heller ... Begynner desverre å bli et kjent problem, det der. Ser ut til at de er ganske likegyldige på det punktet, kan ikke huske at de har svart på kritikken. PRen er vel god... Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Gratulerer med ny maskin til en rimelig penge tosha! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Skuffende, og jeg hadde det ikke morro i det hele tatt! SKUFFENDE! Den første supertirsdagen var konge, det var faktisk TILBUD, og ikke lame ting som en leselampe? blyantholder med aquarium ? Hva f... SKUFFENDE Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Når blir ordrene slått sammen slik at man f.eks. kan betale hele greia med kort? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fikk handlet mye morsomt jeg Savnet dog de helt store tilbudene på harddisker. 100kr rabatt var ikke spesielt kult. Litt trist at prisene ikke var 100% oppdatert hele tiden heller. Takk for en artig dag Netshop! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Når blir ordrene slått sammen slik at man f.eks. kan betale hele greia med kort? Du må velge kontant betaling, og oppkrav. Så betaler du når varen er på postkontoret. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Når blir ordrene slått sammen slik at man f.eks. kan betale hele greia med kort? Du må velge kontant betaling, og oppkrav. Så betaler du når varen er på postkontoret. Det er jo idiotisk.. oppkrav er jo minst dobbelt så dyrt som vanlig frakt. Da sletter jeg ordrene istedet. Poenget var jo å velge "kontant" slik at ordrene kunne samles. Endret 27. oktober 2009 av VinterUlv Lenke til kommentar
Uthur Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Godt jobba Netshop. Mange fine tilbud i dag også! =) Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Herlig å finne ut dette nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg