Mr Pepe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Når kommer de tilbudene frem da ? KAn vi varsåsnill få noe som får meg til å jizze i buksa? Noe spessielt rettet mot forumbrukere??? Med tanke på at netshop får så ubermye PR. Så please netshop PIMP MY HARDWARE Endret 28. oktober 2009 av tom waits for alice Fontstørrelse Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Må sei det er bra de har nokre tilbod om att på kvelden, samstundes var RAM-brikkene eit godt tilbod til min (truleg) nye i7 rigg Hvilke rambrikker var det? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=129502 Har gode erfaringer med Mushkin frå før, så dette kan bli interessant dersom eg ikkje ombestemmer meg og kansellerer. No er det berre å sjekke økonomien så skal alt vera klart haha såpass hekta ja.... kanskje en idè å sjekke kontoen før du får en "ædda-bædda fra banken når du trykker betal? Det får eg nok ikkje, då eg får ei god lønning no i neste veke. I tillegg har eg av erfaring høgast løn dei tre siste mnd før jul så det skal gå fint. Viss ikkje er det jo berre å sørge for at det blir julepresanger av enkelte komponentar Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Her er tilbudene som ligger ute nå: http://www.netshop.no/kampanjer09/forside/supertirsdag/ Lenke til kommentar
preje Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Må sei det er bra de har nokre tilbod om att på kvelden, samstundes var RAM-brikkene eit godt tilbod til min (truleg) nye i7 rigg Hvilke rambrikker var det? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=129502 Har gode erfaringer med Mushkin frå før, så dette kan bli interessant dersom eg ikkje ombestemmer meg og kansellerer. No er det berre å sjekke økonomien så skal alt vera klart Einaste dei kunne hatt var ligg lågare latency, men sidan dei køyrer på så høg frekvens er dei tilgitt, iallfall i forhold til pris. Vil du si at de er et bedre kjøp enn disse OCZ DDR3 6 GB Obsidian Triple Channel PC3-12800 3x2048MB 1600MHz. (9.9.9.24) til kr. 895,- Det skiller jo bare 300,-.... skal brukes til i7 920, og lurer på om det er verdt de 300,- ekstra? Og er de stabile til i7? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vil du si at de er et bedre kjøp enn disse OCZ DDR3 6 GB Obsidian Triple Channel PC3-12800 3x2048MB 1600MHz. (9.9.9.24) til kr. 895,- Det skiller jo bare 300,-.... skal brukes til i7 920, og lurer på om det er verdt de 300,- ekstra? Og er de stabile til i7? Av erfaring kjøper eg ikkje OCZ, men dei er heilt kurante brikker dersom du ikkje skal overklokke. No kjøpte eg Mushkin grunna eigne erfaringar, men det kunne like godt blitt Corsair Dominator dersom dei hadde kome på tilbod. Eg er diverre redd du må høyra med andre om det er verdt å gå opp 300 kroner... Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 venter i spenning på trekning til Stian. men ettersom jeg skal lvl`e litt med druiden, min får jeg fortsette med F5`inga mi på laptopen.. Lenke til kommentar
preje Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vil du si at de er et bedre kjøp enn disse OCZ DDR3 6 GB Obsidian Triple Channel PC3-12800 3x2048MB 1600MHz. (9.9.9.24) til kr. 895,- Det skiller jo bare 300,-.... skal brukes til i7 920, og lurer på om det er verdt de 300,- ekstra? Og er de stabile til i7? Av erfaring kjøper eg ikkje OCZ, men dei er heilt kurante brikker dersom du ikkje skal overklokke. No kjøpte eg Mushkin grunna eigne erfaringar, men det kunne like godt blitt Corsair Dominator dersom dei hadde kome på tilbod. Eg er diverre redd du må høyra med andre om det er verdt å gå opp 300 kroner... Fair enough og takk for info Ja... er det noen andre som har utvidet info på området? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg føler absolutt vi trenger, og mener serious business. Så jeg håper snart du kjører på med size 7. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror jeg fikk feil pris i handlekurven på i7 hovedkortet og CPU før idag, så da ble det ikke noe kjøp... Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Prisene rettes manuelt, det er ritkig pris, da blir det kjøp da ? Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror jeg fikk feil pris i handlekurven på i7 hovedkortet og CPU før idag, så da ble det ikke noe kjøp... var akkurat det jeg skulle ha men drøyde den. men same shit... handling blir det, må bare finne ut hva først... Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Prisene rettes manuelt, det er ritkig pris, da blir det kjøp da ? Tror jeg fikk feil pris i handlekurven på i7 hovedkortet og CPU før idag, så da ble det ikke noe kjøp... var akkurat det jeg skulle ha men drøyde den. men same shit... handling blir det, må bare finne ut hva først... Ja kanskje det går å putte de varene i kurven som var siden kurven var litt merkelig før idag?? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Eg har bestilt eit ASUS P6T SE hovudkort som var til 1300(?) tidlegare i dag, no byrjar eg å lure om eg bør gå for eit anna? Har ikkje for positive erfaringar med hovudkort frå Asus, og det har heile tida vore meininga at eg skulle ha eit Gigabyte GA-X58-UD5 kort. Bør eg legge ut ca 800 meir for dette kortet? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Var litt skuffet over timesalget i dag. Vart no 2 hardisker men ikkje noko meir. Droppa heller litt peng oss Dustin på kampanjene deres. Sjølvsagt kan ikkje tilbudet frista alle men det var ikkje det store Pris bomben Lenke til kommentar
preje Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Eg har bestilt eit ASUS P6T SE hovudkort som var til 1300(?) tidlegare i dag, no byrjar eg å lure om eg bør gå for eit anna? Har ikkje for positive erfaringar med hovudkort frå Asus, og det har heile tida vore meininga at eg skulle ha eit Gigabyte GA-X58-UD5 kort. Bør eg legge ut ca 800 meir for dette kortet? +1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 P6T-kortet er vel en billigversjon. Jeg vil si det er verdt 800kr for et gigabyte, dersom du ikke er hinnsides mot fargene. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Til tross for de ikke helt sinnsyke tilbudene kjøpte jeg 4 HDD og swap-rack. 3600,- fra meg Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Var litt skuffet over timesalget i dag. Vart no 2 hardisker men ikkje noko meir. Droppa heller litt peng oss Dustin på kampanjene deres. Sjølvsagt kan ikkje tilbudet frista alle men det var ikkje det store Pris bomben Eg har bestilt eit ASUS P6T SE hovudkort som var til 1300(?) tidlegare i dag, no byrjar eg å lure om eg bør gå for eit anna? Har ikkje for positive erfaringar med hovudkort frå Asus, og det har heile tida vore meininga at eg skulle ha eit Gigabyte GA-X58-UD5 kort. Bør eg legge ut ca 800 meir for dette kortet? +1 Sleng det i kurven min Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg kjøpte ingenting, men det var et par ting jeg var ute etter som ikke dukket opp Lenke til kommentar
probin Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 er det sånn at dem putter ut produkter ut til kl 23:59?? altså.. oppsumeringsproduktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg