Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00


Anbefalte innlegg

Hadde ikke tenk å kjøpe enda men, hvis det er billig så handler jeg litt :cool:

 

Digger Supertirsdager og har grunker på konto Jippi :dribble:

 

Jeg ønsker meg:

 

ASUS P7P55D, Socket LGA 1156

 

Intel Core i7 860 2,8Ghz Socket 1156

 

Mushkin DDR3 4GB extreme Performance i5

 

Creative SB X-FI Titanium

 

ASUS Radeon HD 5850 1GB GDDR5

 

Cpu vifte som passer 1156

 

SSD disk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forøvrig bra at Netshop kom på banen nå. Har vært veldig mye Dustin i det siste..
Godt mulig det er nettopp derfor de kommer med timesalg allerede nå igjen. Dustin har holdt en høy profil.

 

Vær så snill og ikke spam ned tråden slik som det til tider var forrige gang.
Point taken. Skal kun skrive om det er noe "fornuftig" å svare på. Ikke bare random spam.
Lenke til kommentar
Lyst til å forklare denne konkurransen? Er det en konkurranse mellom flere forum om å ha flest poster i en netshop tråd? :p

 

 

Om tråden ble på over 2000 poster skulle Netshop trekke en heldig vinner av en laptop. Dette skjedde ikke, men de trekte 5 (?) tilfeldige brukere som hadde postet i tråden som hver fikk en powerball.

Lenke til kommentar
Lyst til å forklare denne konkurransen? Er det en konkurranse mellom flere forum om å ha flest poster i en netshop tråd? :p

 

 

Om tråden ble på over 2000 poster skulle Netshop trekke en heldig vinner av en laptop. Dette skjedde ikke, men de trekte 5 (?) tilfeldige brukere som hadde postet i tråden som hver fikk en powerball.

Åja, har på et eller annet mystisk vis 2 powerballer fra før av. Får håpe på en ny premie denne gangen da^^

Lenke til kommentar
Ja, alt av gadgets, "greier" og dingsebomser som selges til spottpris blir satt pris på. Nærmer seg jul med stormskritt. Da er slike ting gode å ha i bakhånd.

 

Hva med å ha en julegavekategori der det hele tiden er noen smådingser til salgs for en 100lapp pluss minus?

Høres ut som en god ide.

Lenke til kommentar
Stor TV man kan spille på (Ikke Samsung eller Sharp LED som har høy input lag.).

 

Sharp er blant TVene med lavest input-lag på de testene jeg har sett.

 

AtW

 

Finner ikke testen nå, men jeg leste nylig en test av LED-TVer der alle hadde over 50ms i lag på HDMI. Alternativt kunne man slå av eller på et eller annet på en av TVene, slik at bildet ble elendig, men input lag ble redusert ned mot 20ms.

 

Er rett og slett litt skeptisk til disse, men etter å ha sett clouding til Braviaene (V/W5x00) tror jeg ikke TVen jeg er på jakt etter finnes.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...