shakey Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hadde ikke tenk å kjøpe enda men, hvis det er billig så handler jeg litt Digger Supertirsdager og har grunker på konto Jippi Jeg ønsker meg: ASUS P7P55D, Socket LGA 1156 Intel Core i7 860 2,8Ghz Socket 1156 Mushkin DDR3 4GB extreme Performance i5 Creative SB X-FI Titanium ASUS Radeon HD 5850 1GB GDDR5 Cpu vifte som passer 1156 SSD disk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Forøvrig bra at Netshop kom på banen nå. Har vært veldig mye Dustin i det siste..Godt mulig det er nettopp derfor de kommer med timesalg allerede nå igjen. Dustin har holdt en høy profil. Vær så snill og ikke spam ned tråden slik som det til tider var forrige gang.Point taken. Skal kun skrive om det er noe "fornuftig" å svare på. Ikke bare random spam. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Lyst til å forklare denne konkurransen? Er det en konkurranse mellom flere forum om å ha flest poster i en netshop tråd? Om tråden ble på over 2000 poster skulle Netshop trekke en heldig vinner av en laptop. Dette skjedde ikke, men de trekte 5 (?) tilfeldige brukere som hadde postet i tråden som hver fikk en powerball. Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Intel SSD Gen2. 80Gb Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Lyst til å forklare denne konkurransen? Er det en konkurranse mellom flere forum om å ha flest poster i en netshop tråd? Om tråden ble på over 2000 poster skulle Netshop trekke en heldig vinner av en laptop. Dette skjedde ikke, men de trekte 5 (?) tilfeldige brukere som hadde postet i tråden som hver fikk en powerball. Åja, har på et eller annet mystisk vis 2 powerballer fra før av. Får håpe på en ny premie denne gangen da^^ Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Får håpe på noen gode tilbud i økonomiklassen under 200kr. Ellers håper jeg på et godt kjøp for mange og kommer til å følge med og komme med relevante ønsker. Forøvrig så er moren min på utkikk etter en skriver. trådløs, scanner, fotoskriver ++++ diverse egenskaper. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Skal gjøre det jeg kan for å oppdatere førstepost med nye tilbud utover dagen i morgen, slik at alle kan se hva de har gått glipp av Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja, alt av gadgets, "greier" og dingsebomser som selges til spottpris blir satt pris på. Nærmer seg jul med stormskritt. Da er slike ting gode å ha i bakhånd. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nå håper jeg for all del at det kommer skikkelig med hardware denne gangen!! Lei av bare laptoper og tver og annet husmorelektronikk Så håper dere gjør som lovet sist med mer fokus på hardware denne gangen. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen gode tilbud på 5870/5850 sier jeg ikke nei takk til Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nå håper jeg for all del at det kommer skikkelig med hardware denne gangen!! Lei av bare laptoper og tver og annet husmorelektronikk Så håper dere gjør som lovet sist med mer fokus på hardware denne gangen. Second that! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kommer det til å være premie om vi greier å nå 2k innlegg eller noe? For det var gøy forrige gang. Kan vel ikke si annet enn at du fikk økt postcount betraktlig sist Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kommer det til å være premie om vi greier å nå 2k innlegg eller noe? For det var gøy forrige gang. Kan vel ikke si annet enn at du fikk økt postcount betraktlig sist Er ikke ute etter økning av postcounten her. For min del kan gjerne tråden flyttes til lekeplassen. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nå håper jeg for all del at det kommer skikkelig med hardware denne gangen!! Lei av bare laptoper og tver og annet husmorelektronikk Så håper dere gjør som lovet sist med mer fokus på hardware denne gangen. Kan ikke si meg mer enig. De produktene du nevner, går jeg på elkjøp å skaffer meg... Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Intel SSD Gen2. 80Gb Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Ja, alt av gadgets, "greier" og dingsebomser som selges til spottpris blir satt pris på. Nærmer seg jul med stormskritt. Da er slike ting gode å ha i bakhånd. Hva med å ha en julegavekategori der det hele tiden er noen smådingser til salgs for en 100lapp pluss minus? Endret 26. oktober 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg ønsker meg: - SSD - HD4890 - OCZ ram - Trådløs mus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja, alt av gadgets, "greier" og dingsebomser som selges til spottpris blir satt pris på. Nærmer seg jul med stormskritt. Da er slike ting gode å ha i bakhånd. Hva med å ha en julegavekategori der det hele tiden er noen smådingser til salgs for en 100lapp pluss minus? Høres ut som en god ide. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Stor TV man kan spille på (Ikke Samsung eller Sharp LED som har høy input lag.). Sharp er blant TVene med lavest input-lag på de testene jeg har sett. AtW Finner ikke testen nå, men jeg leste nylig en test av LED-TVer der alle hadde over 50ms i lag på HDMI. Alternativt kunne man slå av eller på et eller annet på en av TVene, slik at bildet ble elendig, men input lag ble redusert ned mot 20ms. Er rett og slett litt skeptisk til disse, men etter å ha sett clouding til Braviaene (V/W5x00) tror jeg ikke TVen jeg er på jakt etter finnes.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg