Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at jeg er skuffet over denne "super" tirsdagen.

Ingen av tilbudene har vært skikkelige tilbud.

Det har vært 100,- i avslag her og der, men ingen av de store avslagene som andre har.

"Les: komplett og dustinhome."

Skal man kjøre disse dagene må man i hvert fall ha noen lokketilbud og evt. håpe at folk kjøper mer enn dette.

Jeg var ute etter å bygge meg en nå pc, men ingen av tilbudene har vært gode nok til å gå for dette. Hardwaren har vært for dårlig, og tilbudet har dermed også vært for dårlig.

Ta dette til etterretning før dere arrangerer en ny "super" dag.

Lenke til kommentar
O-M-G... INGEN av prisene er riktig jo ffs! Nå blir jeg litt småpissed. Spesielt med tanke på at det er 23 minutter igjen.

Ta screenprint av tilbudet, bestill og send en mail til netshop med bilde av prisen så får du det nok til den prisen ;)

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Legg dem i handlekurven, og gå til kassen, så bør det stemme da.

nei fortsatt samme pris i kurven på ganske mye.

Men en supertirsdag ble det rent PR messig... lenge sia jeg har sett sånn trafikk på en tråd her..

vet ikke helt hvor bra PR det er med 98% drit, og de andre prisene langt ifra supre i forhold til andre butikker.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Det har vært 100,- i avslag her og der, men ingen av de store avslagene som andre har.

"Les: komplett og dustinhome."

Det ligger en skjerm ute nå som er nedsatt 2000, eller 30%.

Det har også vært tilbud på alle komponenter som trengs i en PC.

Hvor mange slike dager har komplett hatt?

Komplett har ikke hatt så mange dager. Men har da i hvert fall kommet med tilbud så folk gidder å kjøpe.

Hardwaren som har ligget ute får du billigere andre steder uansett. Og hardwaren har også vært annenrangs.

Som et tidligere foruminnlegg sa. så virker det som om de bare vil tømme lageret for drit. Og da burde de i hvert fall satt ned prisen på det.

Endret av drdecibel
Lenke til kommentar
O-M-G... INGEN av prisene er riktig jo ffs! Nå blir jeg litt småpissed. Spesielt med tanke på at det er 23 minutter igjen.

Nope, funket ikke det heller.

Jeg la dem i handlekurven og bekreftet kjøpet.

Når jeg går inn på ordre-historikken så stemmer prisene med tilbudet der, tar muligens noen minutter før det blir oppdatert.

For sikkerhetsskyld noterte jeg prisene og navnet på varen, just in case.

Lenke til kommentar

Nope, funket ikke det heller.

Er bare en real løsning på det Netshop, -at dere forlenger Supertirsdag videre utover kvelden (og samtidig oppfylle litt flere ønskemål/request til en rimelig penge) :D

Lenke til kommentar
komplett har vel ikke hatt så mange, men de har ikke hatt likemye drit på sine dager heller.

Komplett har vel kun hatt en slik SuperMandag, og tilbudene var vanvittig gode, og da spesielt på Hardware-siden.

Nå skal det også nevnes at det stort sett er mange særdeles gode tilbud på deres oppfinnsome uker (F.eks 1337-W33k) :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...