Mr Pepe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ikke for å klage men det virker som netshop vil bare kvitte seg med drittvarer som ingen vil ha. God måte å kalle det " supertirsdag " og slippe unna billig Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Den Sharp TV'en var et godt tilbud må jeg si! Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 aha. Løpet er ikke kjørt enda nei Få bare håpe og be om at gutta boys får klarsignal fra sjefen om å "dumpe" prisen på et bra hovedkort ( X58) samt en i7 CPU og noen ekstremt bra minnebrikker... da får ordrefolket nok en best fra meg... resten har vi :-p pstt... en SSD systemdisk på hadde ikke vært uefent, ettersom jeg måtte redde en MBR fra Korrupsjonens gap.. tok meg 3 timer å redde raptor`n min, men ordna det greit... så STIAN!!!!!! SSD ffs Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fint med tilbud på Harman Kardon-pakka, det er en god deal, men desverre trekker Dustin det lengste strået, ca 100 kroner dyrere, men 200 kroner mindre i porto.. AtW Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vizo MasterPanel så interessant ut, trenger egentlig ganske ofte å smekke i en harddisk midlertidig. Men prisen...får opp 395kr på selve bestillingen, og uten en bekreftelse fra Netshop på at den reklamerte prisen er den man får, så trykker jeg ikke "bekreft". Og deretter...når er fristen for å slette ordre? 20.00 eller senere? Har selv planer å kjøpe meg den, men ikke før prisen blir riktig under bekreft. Håper Stian kan komme med en kommentar til disse feilaktige prisene. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Får jeg plass til et HD4890 til? Må det stå i den svarte slotten nederst, eller fungerer den hvite også? Bildet av kabinettet mitt med hovedkort! Spør igjen. Lurer altså på om jeg MÅ bruke den svarte pci-e slotten, eller kan jeg bruke den hvite? Hvis hvitt spor fungerer blir det et hd4890 på meg! Endret 27. oktober 2009 av Chris_lox Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Hva heter hovedkortet ditt? Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå må folk jammen meg slutte å mase om Intel SSD. De har de ikke på lager, så ingen kommer til å bli solgt! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har lagt ved bildet, er et Asus p6t deluxe v2 Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ikke for å klage men det virker som netshop vil bare kvitte seg med drittvarer som ingen vil ha. God måte å kalle det " supertirsdag " og slippe unna billig Vel "The Nettis" skal jo fløtte, så det at de kvitter seg med noe er jo bare bra for oss sånn at de får inn mindre søppel og mere godis... til oss.. Men en supertirsdag ble det rent PR messig... lenge sia jeg har sett sånn trafikk på en tråd her.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Hva heter hovedkortet ditt?P6T, tenker jeg. Der kan du bruke alle. Endret 27. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Helt sikker angående den? I så fall får kortet kjørt seg en tur i dag! Noe stress med å kjøre et standard hd4890 fra club 3d sammen med dette "superclocked" kortet? Er det eventuelt noe annet jeg bør "sjekke" ut før jeg slår til? Lenke til kommentar
tness Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som har erfaring med de musene som er på tilbud denne timen her? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Helt sikker angående den? I så fall får kortet kjørt seg en tur i dag! Noe stress med å kjøre et standard hd4890 fra club 3d sammen med dette "superclocked" kortet? Er det eventuelt noe annet jeg bør "sjekke" ut før jeg slår til? Ingenting annet en at superclocked kortet blir klokket ned til samme hastighet som det andre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Helvette da.. Jeg vil ha en musen som er på tilbud til 150,-, men når jeg går inn på produktet, så står den som 295,- Hva faen? Endret 27. oktober 2009 av MartinF Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen som vet om Sharp TV er noe bra? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Sharp har levert mye bra på TV fronten iallefall! Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå må netshop slå på stortromma hvis de fortsatt vil ha samme oppmerksomhet rundt disse superdagene sine som komplett, en ting er å redusere prisen på ett skjermkort med 200 lapper, en annen ting er å selge det til halv pris. (komplett.no) <3 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 O-M-G... INGEN av prisene er riktig jo ffs! Nå blir jeg litt småpissed. Spesielt med tanke på at det er 23 minutter igjen. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nå må netshop slå på stortromma hvis de fortsatt vil ha samme oppmerksomhet rundt disse superdagene sine som komplett, en ting er å redusere prisen på ett skjermkort med 200 lapper, en annen ting er å selge det til halv pris. (komplett.no) <3 +1 Komplett.no <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg