Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aha. Løpet er ikke kjørt enda nei :whistle:

Få bare håpe og be om at gutta boys får klarsignal fra sjefen om å "dumpe" prisen på et bra hovedkort ( X58) samt en i7 CPU og noen ekstremt bra minnebrikker... da får ordrefolket nok en best fra meg... resten har vi :-p pstt... en SSD systemdisk på hadde ikke vært uefent, ettersom jeg måtte redde en MBR fra Korrupsjonens gap.. tok meg 3 timer å redde raptor`n min, men ordna det greit... så STIAN!!!!!!

SSD ffs

Lenke til kommentar
Vizo MasterPanel så interessant ut, trenger egentlig ganske ofte å smekke i en harddisk midlertidig. Men prisen...får opp 395kr på selve bestillingen, og uten en bekreftelse fra Netshop på at den reklamerte prisen er den man får, så trykker jeg ikke "bekreft".

Og deretter...når er fristen for å slette ordre? 20.00 eller senere?

Har selv planer å kjøpe meg den, men ikke før prisen blir riktig under bekreft.

Håper Stian kan komme med en kommentar til disse feilaktige prisene.

Lenke til kommentar
Ikke for å klage men det virker som netshop vil bare kvitte seg med drittvarer som ingen vil ha. God måte å kalle det " supertirsdag " og slippe unna billig

Vel "The Nettis" skal jo fløtte, så det at de kvitter seg med noe er jo bare bra for oss sånn at de får inn mindre søppel og mere godis... til oss..

Men en supertirsdag ble det rent PR messig... lenge sia jeg har sett sånn trafikk på en tråd her..

Lenke til kommentar
Helt sikker angående den? I så fall får kortet kjørt seg en tur i dag! Noe stress med å kjøre et standard hd4890 fra club 3d sammen med dette "superclocked" kortet? Er det eventuelt noe annet jeg bør "sjekke" ut før jeg slår til?

Ingenting annet en at superclocked kortet blir klokket ned til samme hastighet som det andre.

Lenke til kommentar
Nå må netshop slå på stortromma hvis de fortsatt vil ha samme oppmerksomhet rundt disse superdagene sine som komplett,

en ting er å redusere prisen på ett skjermkort med 200 lapper, en annen ting er å selge det til halv pris.

(komplett.no) <3

+1

Komplett.no <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...