Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er strømforsyninga? Noe å putte i en ny PC med i5 og 5770?

Den er i allefall ytterligere forbedret siden jeg kjøpte min Rev.3 i fjor.

Ser det nå er Rev. 4

Hvordan er støynivået i din?

Veldig stille. Ingen av mine 3 store kabinettvifter/prosessor-vifte sviver på mer enn 450-500 rpm. (viftestyring) Hører ikke Mist'en "over" dem i allefall.

Må diverre sei at tilboda har tapt seg ein del dei seinaste timane, frå litt hardware til... juggel? Kan ikkje heilt sei eg har den store interessa for småvarer til 40-50 kroner på timestilboda. Desse kan dei samle på "Flyttesalet" sitt, og gi oss skikkeleg tilbod kvar time ;)

Må diverre sei at tilboda har tapt seg ein del dei seinaste timane, frå litt hardware til... juggel? Kan ikkje heilt sei eg har den store interessa for småvarer til 40-50 kroner på timestilboda. Desse kan dei samle på "Flyttesalet" sitt, og gi oss skikkeleg tilbod kvar time ;)

Støttes!

Støttes!

+1

Da ble det bedre. 2 sett med 4GB 9200 brikker og 16GB microSD.

Men den ipod dockingen var jo 100,- dyrere en hos en annen nettbutikk.

:-)

Dette var jo bare skuffende.. med så lav dollarkurs burde det jo være mulig å virkelig slå til litt.

Ønskeliste:

ipod/iphone vekkerklokkedocking

4GB eller 8GB DDR2 sett med 8000+ hastighet.

16/32GB micro sdhc

1-1,5TB disk, helst samsung.

Neineinei! Har eg gått glipp av heile timesalget fram til no? :ohmy:

Du har ikke gått glipp av mye for å si det sånn :)

ikke enda nei, de 1.5tb diskene er greie men har nok av de atm.

Puh... :innocent:

Det var nesten. SDHC (ikke mikro) på 16GB!

Eg er faktisk på utkik etter Micro SDHC-brikke til mobilen på 16 GB akkurat no, men eg kjøper ikkje Class 2... :nei:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...