L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Får vel komme med noe ønske jeg også da. Ekstremt billig HD5770 hadde blitt satt pris på. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Stor TV man kan spille på (Ikke Samsung eller Sharp LED som har høy input lag.). Sharp er blant TVene med lavest input-lag på de testene jeg har sett. AtW Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Syns det er litt rart at de ikke har en egen side for dette, fant bare en reklame for tilbudet nederst på en mail om ukens tilbud jeg fikk. Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Et HD5870 til en fin pris hadde ikke gjort noe:) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Syns det er litt rart at de ikke har en egen side for dette, fant bare en reklame for tilbudet nederst på en mail om ukens tilbud jeg fikk. De vil jo ikke at folk skal utsette alle sin kjøp til denne dagen. Derfor lar de det komme litt overraskende. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 intel quad core socket 775 til bra pris.og intel ssd. +1 Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Et HD5870 til en fin pris hadde ikke gjort noe:) Tviler på at disse kortene får tilbud når de ikke er lagervare. Endret 26. oktober 2009 av ballsack Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Yippi, Supertirsdag! Dette kan bare bli bedre enn forrige gang, for da var det virkelig noen latterlige tilbud. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Takker for fornuftig svar^^ Noen som vet hvor gode disse tilbudene er? Slik som elshop gjorde med ps3'en når den kom ut? Altså solgte den så billig at de selv tapte på det. Tviler litt men det hadde vært kos Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Takker for fornuftig svar^^ Noen som vet hvor gode disse tilbudene er? Slik som elshop gjorde med ps3'en når den kom ut? Altså solgte den så billig at de selv tapte på det. Tviler litt men det hadde vært kos Var skuffende tilbud i august. Var ingen tegn til noen spillkonsoller, eller brukbare spill. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Håper på gode tilbud! Intel SSD som nevnt og Lian Li PC-V351B ønsker jeg meg *mine innlegg* Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Kommer det til å være premie om vi greier å nå 2k innlegg eller noe? For det var gøy forrige gang. Endret 26. oktober 2009 av Latias Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Takker for fornuftig svar^^ Noen som vet hvor gode disse tilbudene er? Slik som elshop gjorde med ps3'en når den kom ut? Altså solgte den så billig at de selv tapte på det. Tviler litt men det hadde vært kos Var skuffende tilbud i august. Var ingen tegn til noen spillkonsoller, eller brukbare spill. Ok Håper på en ny bærebar pc eller en harddisk^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kommer det til å være premie om vi greier å nå 2k innlegg eller noe? For det var gøy forrige gang. Det håper jeg da. I så fall skal jeg gjøre min del av spammingen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Fikk dere premie forrige gang for mange poster? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kommer det til å være premie om vi greier å nå 2k innlegg eller noe? For det var gøy forrige gang. Det håper jeg da. I så fall skal jeg gjøre min del av spammingen. Du kommer til å få masse hjelp herfra. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Forøvrig bra at Netshop kom på banen nå. Har vært veldig mye Dustin i det siste.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Fikk dere premie forrige gang for mange poster? Vi greide ikke å vinne hovedpremien, men det ble trøstepremie på flere her inne. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Vær så snill og ikke spam ned tråden slik som det til tider var forrige gang. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Fikk dere premie forrige gang for mange poster? Vi greide ikke å vinne hovedpremien, men det ble trøstepremie på flere her inne. Lyst til å forklare denne konkurransen? Er det en konkurranse mellom flere forum om å ha flest poster i en netshop tråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg