Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg legge kjøleskapet i handlekurven nå og vente til senere med å bestille? Altså til tilbudspris.
Du kan ikke få det til tilbudspris om du ikke legger inn ordren i løpet av denne timen tror jeg, men du kan jo slette den ordren senere om du skulle ombestemme deg.

Ok, hadde bare vært kjekt å få dem i sammen, så slipper jeg postoppkrav på begge varene.

Lenke til kommentar
prøver igjen; Noen erfaringer med:

 

OCZ ModXStream strømforsyning 700W?

 

Jeg har denne selv og er fornøy så langt. Fikk desverre ikke brukt den mer en 1 uke før HK tok kvelden, men jeg har både 700 og 300W versjonen. Begge er stillegående :D

 

Takker :) Litt skeptisk når du sier att Hovedkortet ditt tok fyken (Høy rippel kanskje?).

Lenke til kommentar

Jeg har denne selv og er fornøy så langt. Fikk desverre ikke brukt den mer en 1 uke før HK tok kvelden, men jeg har både 700 og 300W versjonen. Begge er stillegående :D

 

Takker :) Litt skeptisk når du sier att Hovedkortet ditt tok fyken (Høy rippel kanskje?).

 

Hah! Nei, ingenting med PSU å gjøre! :) Chipset var på 125 grader, uansett hvor mye jeg prøvde å kjøle ned chipsettet... Viste seg å være statisk temp satt av EVGA :S

Lenke til kommentar
prøver igjen; Noen erfaringer med:

 

OCZ ModXStream strømforsyning 700W?

Lurer på det samme. Lurer også på hvorfor det står 595 kr på tilbudet og 620 kr. på linken.

Hva er riktig pris ?

 

Arne M

Truleg berre ein feilprising inne på sjølve tilbodet. Send ein melding til Netshop så får du den sikkert til 595.

Lenke til kommentar
Netshop slår saman dei ordrane som er merka "TIMESAL" slik at du slepp å betale postoppkrav for begge pakkane.
Dumt spørsmål, men funker det med TIMESAL? Det er jo ikke det som står på bildet i førsteposten, men det betyr jo akkurat det samme. :p

Det har iallfall fungert tidlegare, men for å vera på den sikre sida er det nok lurt å skrive "TIMESALG".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...