Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legge til at det er veldig bra med langt mer fokus på HW denne gang. Sist tirsdag var det mye kjøkken-dame-ting.
For meg som "akkurat" har flyttet inn med dama så hadde det kanskje vært greit med noen slike ting også. Så jeg kan forsvare hw-kjøpene mine. :p
Lenke til kommentar
Legge til at det er veldig bra med langt mer fokus på HW denne gang. Sist tirsdag var det mye kjøkken-dame-ting.
For meg som "akkurat" har flyttet inn med dama så hadde det kanskje vært greit med noen slike ting også. Så jeg kan forsvare hw-kjøpene mine. :p

Edit:

Har litt problemer om jeg skal quote en tekst gitt.

Jeg kjøpte et kjøleskap av typen "Pepsi Max". Det var ikke greit, og jeg måtte motvillig selge det videre til en bekjent som sa seg villig til å overta det. Jeg er litt usikker på hvordan prosessen ved salget egentlig skjedde, men jeg fikk iallefall betalt for det..

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

MS Windows 7 Home Premium OEM 64bit

Windows 7 er enkelt, raskt og engasjerende. Bedre måter å finne og organisere filer på, for eksempel Hopplister og en forbedrede forhåndsvisninger på oppgavelinjen, lar deg gjøre unne hverdagslige oppgaver i en fei. Windows 7 er utviklet for å gi en raskere og mer pålitelig ytelse, slik at PCen fungerer akkurat slik du ønsker.

før: 825,- 750,- inkl. mva

Sony PlayStation 3 Slim spillkonsol

Sony PlayStation 3 Slim spillkonsoll PS3 med 250GB og kontroller

før: 2995,- 2750,- inkl. mva

Kjøleskap, "Silver Retro", 230VAC/1

Lunkent mineralvann smaker ikke spesielt godt så vi mistenker dette kjøleskapet vil bli å finne på mange LAN parties - vakrere LANskap har du nok neppe sett. Amerikanske kjøleskap fra mellomkrigsårene har vært inspirasjonskilde for denne retro-modellen. Kjølingen besørges av et termoelektisk element (ingen kjølegass). Ved hjelp av en bryter kan kjøleskapet bli varmeskap. Kjøleskapet er laget av miljøvennelige materialer. Det leveres med to ledninger, en med sigarettennerkontakt for tilkobling til 12V og en med nettkontakt for tilkobling til 230V. Kjølekapasitet: 20-25°C under omgivelsestemperatur. Varmekapasitet: Max. 65°C (termostatregulert).

før: 495,- 295,- inkl. mva

bZerk kabinett, Acryl, Transparent

Nok et produkt som er 100% designet av Microplex Det perfekte kabinettet (om vi kan kalle det for et kabinett) for teknikeren, for overklokkeren, for den stilbevisste, for den som vil ha noe som ikke alle andre har...

før: 595,- 395,- inkl. mva

Sennheiser Headset 350 Global Ed.

PC 350 headsettet gir deg som gamer de mest verklighetstro effektenae og den beste lydgjengivelsen på marknaden. Lydinntrykket er så pass bra att du bokstavlig talt tror att du befinner dig midt i spillet!

før: 1095,- 950,- inkl. mva

OCZ ModXStream strømforsyning 700W

OCZ ModXStream Pro 700W Strømforsyning ModXStream Pro-serien er kraftige men stillegående strømforsyninger som rettet mot dagens gaming-maskiner og er sertifisert for NVIDIA SLI oppsett med to skjermkort.

før: 750,- 595,- inkl. mva

bZerk tastatur, Transparent

bZerk/MIST tastatur, Transparent. Samme tastaturet som BZKB2019MBB, men i transparent utførelse.

før: 195,- 50,- inkl. mva

40" LE40B530 LCD-TV Full-HD

Samsung LE40B530 40" LCD-TV Full-HD 1920x1080,3x HDMI, høy kontrast, Riks TV - Opplev farver og form, som gir ditt tv nytt liv med Full HD. Med praktiske funktioner og et design som er meget tiltrekkende har B 530 serien en fast plass i ditt hjem.

før: 5695,- 5250,- inkl. mva

MSI Wind DVD brenner Ekstern Slim

Har du MSI wind, eller en Nett-PC/Netbook trenger du DVD-Brenner. Sort utgave.

før: 695,- 495,- inkl. mva

Killzone 2 PS3

I Killzone 2 kastes du hodestups inn i konflikten mellom ISA og de brutale Helghast. To år etter angrepet på Vekta har ISA invadert helghastenes hjemplanet, og du er selvfølgelig blant de første stakkarene som sendes ned på den tungt befestede planeten.

før: 295,- 199,- inkl. mva

Lenke til kommentar

Sån seriøst synes jeg Komplett.no sine weekend tilbud er bedre.

Hva med å få et tilbud på Sennheiser HD280? Skal vi si 800 blank?

Hva med et supertilbud på vifter? trenger 60mm, 80mm og 120/140mm :)

1 TB ekstern disk til 500 kunne også være greit!

Logitech S-220 med litt kutt i prisen hadde gjort seg.

:innocent::innocent:

Lenke til kommentar
Kan jeg legge kjøleskapet i handlekurven nå og vente til senere med å bestille? Altså til tilbudspris.
Du kan ikke få det til tilbudspris om du ikke legger inn ordren i løpet av denne timen tror jeg, men du kan jo slette den ordren senere om du skulle ombestemme deg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...