bokk Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hva med å et gitt klokkeslett se hvor mange innlegg det er i tråden. Så setter du opp et program til å velge et tilfeldig tall innenfor dette antallet og den som har den posten tallet du får opp vinner laptopen? Godt forslag, men blir det ikke fort mye spamming når alle skal sikre seg flest mulig "lodd"? Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 bla bla bla Forrige gang så gikk det ut på at "vi" måtte nå et visst antall poster. Dette "trur" jeg ikke falt helt i smak hos moderatorene, da det til tider ble litt mye spamming. Men jeg noterer hva dere sier, og skal innen kort tid annonsere en konkurranse =) /Stian - NetShop.no Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 ikke at en ekstra laptop hadde vært noe jeg grein meg i søvn av, men hva med gavekort eller disker? Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Sånn rent hypotetisk; Hva gjør jeg hvis jeg ikke vil ha en vare jeg har bestillt? E-post? Sånn rent hypotetisk; Logg inn -> Finn ordre i ordrehistorikk -> Klikk slett! (løpe ned og disable slett knapp) /Stian - NetShop.no Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg kunne meget godt tenkt meg en harmony one, men prismessig er det jo hinsides av netshop! Takker for tips om lefdal Sovehest Harmony one er på kampanje til samme pris som timetilbudet på Elkjøp nå..... Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kjapt spørsmål. Für Alles. En må ikke bekrefte ordre men bare la de "eventuelle" kjøpene ligge i handlekurven, om du skal kjøpe de så gjør du det til slutt når du har funnet og lagt til i handlekurven? (dårlig formulert spørsmål) mvh hrrr Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 bla bla bla Forrige gang så gikk det ut på at "vi" måtte nå et visst antall poster. Dette "trur" jeg ikke falt helt i smak hos moderatorene, da det til tider ble litt mye spamming. Men jeg noterer hva dere sier, og skal innen kort tid annonsere en konkurranse =) /Stian - NetShop.no Kult Lenke til kommentar
Balli Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 hvis asus rampage II gene og Noctua NH-U12P kommer til en orgentlig tilbudspris, ville jeg vert fornøyd Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Billig playseat hadde ikke gjort noe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Godt forslag, men blir det ikke fort mye spamming når alle skal sikre seg flest mulig "lodd"?Ja, sant det. Det er mulig kan bli et problem. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ble noe tull med bestillingen, så da var handlekurv slettet :/ Antec Three Hundred og en stooor musematte, samt S755 lavprofil og 2x60mm vifter takk! =) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (blablabla)Men jeg noterer hva dere sier, og skal innen kort tid annonsere en konkurranse =) /Stian - NetShop.no Supert. Gleder meg til å høre hva det blir for en konkurranse tilslutt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Sånn rent hypotetisk;Logg inn -> Finn ordre i ordrehistorikk -> Klikk slett! (løpe ned og disable slett knapp) /Stian - NetShop.no Weh? Altfor enkelt. Lenke til kommentar
Oeverby Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kjapt spørsmål. Für Alles. En må ikke bekrefte ordre men bare la de "eventuelle" kjøpene ligge i handlekurven, om du skal kjøpe de så gjør du det til slutt når du har funnet og lagt til i handlekurven? (dårlig formulert spørsmål) mvh hrrr Jo, du må trykke på "bekreft", men den kan slettes senere om du ombestemmer deg =) /Stian - NetShop.no Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Godt forslag, men blir det ikke fort mye spamming når alle skal sikre seg flest mulig "lodd"?Ja, sant det. Det er mulig kan bli et problem. Det er vel du som er var det største problemet sist.... Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Noen erfaringer med OCZ SSD'en på 30gb som ligger ute nå? Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kjapt spørsmål. Für Alles. En må ikke bekrefte ordre men bare la de "eventuelle" kjøpene ligge i handlekurven, om du skal kjøpe de så gjør du det til slutt når du har funnet og lagt til i handlekurven? (dårlig formulert spørsmål) mvh hrrr Jo, du må trykke på "bekreft", men den kan slettes senere om du ombestemmer deg =) /Stian - NetShop.no Tusen takk for meget raskt svar! Ser fram til handel. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 frem med et 2u rack eller 2 nå! samt skinner Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Føler det er veldig fokus på at enkelte produkter finnes billigere andre steder. Beklager at jeg har bidratt til dette.. Jeg synes surertirsdag er et supertiltak, men vil selvfølgelig ikke at mine forumsøsken skal komme dårligere ut av en handel på noe som blir fremstilt som kanontilbud. 11,6"-12,1" 1366x768 med Win7! Intel X25-M SSD! Tillater meg fortsatt å komme med ønsker. Vi ble nesten lovet SSD sist supertirsdag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg