nightwo1f Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har nettopp kjøpt Meg en Audi a3 1.9 TDI 2002. Den har bare gått 103500km men får ikke spyleveske i bakruta. fyllte opp spyleveske tanken og i informasjonsheftet står det at det bare er en spylevesketanke. Så når jeg prøver å bruke bakviskern kommer det veske ut under bilen. har ikke prøvd å lagt meg under for å se hvor det renner ut, men det renner ikke noe ut når jeg bruker spyleveske på framruta. Lurte bare på om dette er noe jeg kan fikse selv uten problemer. litt kjipt å gå på verksted hvis det er bare å lappe på en slange. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 kan hende dysa er tett og at det da lekker i en skjøt under bilen... bruk en nål og stikk opp igjen dysa.. gjør dette til vanlig et par ganger i året selv, fordi det ofte kommer en del dritt som setter seg.. spess i disse tider da det begynner å¨bli kaldt og igjen enda verre da saltet kommer på veien... om ikke dette funker så er det å ta en titt under og se etter hull.. Lenke til kommentar
nightwo1f Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 ok. Takk for svaret. Skal prøve det da:) Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hør etter om pumpen går når du skrur på bryteren først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå