svelemoe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 I lost the game after midnight ♫Losing losing losing the game after midnight... Won't somebody help me take my hand out my pants♫ Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Får lyst flere ganger om dagen, men jeg klarer heldigvis å la være. Har så stor selvtillit nå at jeg har bestemt meg for å aldri nappe løken igjen. ALDRI! Får heller finne meg ei jente. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hva har selvtillitt med napping av løken å gjøre? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg føler at jeg har så stor viljestyrke at jeg kan motstå hva som helst. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ah... Da skjønner jeg. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Utfordring Dag 5 : Sjekk ut babethread da folkens Endret 5. november 2009 av MongoMan Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Utfordring Dag 5 :Sjekk ut babethread da folkens Piece of cake. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Goodie Neste måned burde man lage en ny utfordring hver dag som man må gjennomføre. Lage en fapfree desember on steroids. 1 ny utfordring hver dag frem til jul Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Goodie Neste måned burde man lage en ny utfordring hver dag som man må gjennomføre. Lage en fapfree desember on steroids. 1 ny utfordring hver dag frem til jul Hehe, nesten som ein julekalendar det då. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ja det som var i tankene Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Akkurat nå hater jeg meg selv. Er småforkjølet så jeg har sovet veldig dårlig i natt. Klarte ikka å la være nå på morgenen. Men jeg kommer tilbake i desember. Lenke til kommentar
dask Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Slenger meg med på denne Har allerede holdt meg i 7 dager.. så kan likegodt prøve hele november Lykke til folkens Edit: I'm out Endret 7. november 2009 av dask Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 En måned og syv dager. And still going. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 En måned og syv dager. And still going. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg var ute dag 1 eller 2 tror jeg, jeg har bare ikke sagt ifra her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå