Wubble Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 I'm out. Glemte helt av dette Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gikk ut igår, blir for mye å slutte med snus og ha fapfree Nov^^ Ditto Har holdt meg unna snus og røyk, men når jeg stod der i den varme dusjen og syntes synd på meg selv.. Da valgte jeg det minste av 3 onder Så dvs. at jeg er ute Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kjedelig ? Du har iallefall noe og henge fingrene i ? Følelsen av å returnere til gamle synder sender deg til himmels når du har vært abstinent for en lang tid. Du går rundt omkring og føler en konstant kåtskap som omtrent er umulig å bli kvitt. Sånn er det i hvert fall for meg etter lengre periode med abstinents. Jo lenger du er vekk fra det, jo bedre er det å komme tilbake til det. Derfor er det kjedelig at jeg ikke fikk meldt meg på. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gikk ut igår, blir for mye å slutte med snus og ha fapfree Nov^^ OT: Noo! Da blir du borte fra snustråden Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Blir nok det dessverre det^^ Godt å høre at jeg blir savnet. Må nok droppe snusen i og med at jeg skal til Alaska om noen år. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Kan jeg spørre om hvorfor du må det? slutte med snus altså. Endret 4. november 2009 av Burny Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kan jeg spørre om hvorfor du må det? slutte med snus altså. +1 Det er ikke noe problem å handle det over nett. Det er ikke ulovlig å kjøpe/bruke snus i utlandet, men det er ulovlig å selge det i utlandet. Er i alle fall slik jeg har forstått det Lenke til kommentar
lilko Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Grunnen til at jeg ikke var med på månedens fap free var pga tiden og dagene går så sakte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Om du har lest Alaska tråden så har vi tenkt til å ta noen turer ut i villmarken der vi vil være så uavhengige av andre ting som bare mulig. Derfor blir det litt dumt å sutte på snusen hele tiden. Vet ikke helt enda om jeg skal slutte helt, men skal hvertfall bli en kraftig reduksjon Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Får snart trophy Heavy paint skills: Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ute. (før klokka 00.00) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 I'm keeping strong! Enda ikke følt behov for fapping Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ikke jeg heller! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Om du har lest Alaska tråden Bytt til bark når du kommer til Alaska OnT: GAME OVER Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nei, fy faen. Dette her gidder jeg ikke mer. Jeg vil la denne livsgledegivende aktiviteten få være i fred i en stund fremover. Jeg er ute, og strålende fornøyd med det! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nei, fy faen. Dette her gidder jeg ikke mer. Jeg vil la denne livsgledegivende aktiviteten få være i fred i en stund fremover. Jeg er ute, og strålende fornøyd med det! +1 klarte ikkje å halde meg. Såg ingen poeng med det, eg får sikkert like mykje glede etter 4 dagars tørke som eg får etter 30... Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Haha, merkeleg korleis folk faktisk kan ryke ut dei første dagane Når eg har satt meg eit mål eg vil oppnå, gjer eg ALT eg kan for å oppnå det. Eg SKAL holde meg til JUL Beste julegåva nokon gong, blir det.. Nei, fy faen. Dette her gidder jeg ikke mer. Jeg vil la denne livsgledegivende aktiviteten få være i fred i en stund fremover. Jeg er ute, og strålende fornøyd med det! +1 klarte ikkje å halde meg. Såg ingen poeng med det, eg får sikkert like mykje glede etter 4 dagars tørke som eg får etter 30... Haha, eg ler, Svelemoe :!: Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Haha, merkeleg korleis folk faktisk kan ryke ut dei første dagane Når eg har satt meg eit mål eg vil oppnå, gjer eg ALT eg kan for å oppnå det. Eg SKAL holde meg til JUL Beste julegåva nokon gong, blir det.. Nei, fy faen. Dette her gidder jeg ikke mer. Jeg vil la denne livsgledegivende aktiviteten få være i fred i en stund fremover. Jeg er ute, og strålende fornøyd med det! +1 klarte ikkje å halde meg. Såg ingen poeng med det, eg får sikkert like mykje glede etter 4 dagars tørke som eg får etter 30... Haha, eg ler, Svelemoe :!: Blei litt utfordringar i kvardagen.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 I lost the game after midnight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå