Gå til innhold

Utfordring: Fap free November

Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjedelig ? Du har iallefall noe og henge fingrene i ?

Følelsen av å returnere til gamle synder sender deg til himmels når du har vært abstinent for en lang tid. Du går rundt omkring og føler en konstant kåtskap som omtrent er umulig å bli kvitt. Sånn er det i hvert fall for meg etter lengre periode med abstinents. Jo lenger du er vekk fra det, jo bedre er det å komme tilbake til det. Derfor er det kjedelig at jeg ikke fikk meldt meg på.

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre om hvorfor du må det? slutte med snus altså.

+1

Det er ikke noe problem å handle det over nett. Det er ikke ulovlig å kjøpe/bruke snus i utlandet, men det er ulovlig å selge det i utlandet.

Er i alle fall slik jeg har forstått det :huh:

Lenke til kommentar
Nei, fy faen. Dette her gidder jeg ikke mer. Jeg vil la denne livsgledegivende aktiviteten få være i fred i en stund fremover.

Jeg er ute, og strålende fornøyd med det!

+1

klarte ikkje å halde meg. Såg ingen poeng med det, eg får sikkert like mykje glede etter 4 dagars tørke som eg får etter 30...

Lenke til kommentar
Haha, merkeleg korleis folk faktisk kan ryke ut dei første dagane :p

Når eg har satt meg eit mål eg vil oppnå, gjer eg ALT eg kan for å oppnå det. Eg SKAL holde meg til JUL :grin: Beste julegåva nokon gong, blir det..

Nei, fy faen. Dette her gidder jeg ikke mer. Jeg vil la denne livsgledegivende aktiviteten få være i fred i en stund fremover.

+1

klarte ikkje å halde meg. Såg ingen poeng med det, eg får sikkert like mykje glede etter 4 dagars tørke som eg får etter 30...

Haha, eg ler, Svelemoe :!:

Lenke til kommentar
Haha, merkeleg korleis folk faktisk kan ryke ut dei første dagane :p

Når eg har satt meg eit mål eg vil oppnå, gjer eg ALT eg kan for å oppnå det. Eg SKAL holde meg til JUL :grin: Beste julegåva nokon gong, blir det..

+1

Haha, eg ler, Svelemoe :!:

:whistle: Blei litt utfordringar i kvardagen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...