svelemoe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nei uff, screw you guys og tidsfristen dykkar. Eg er med uansett. Det forandrar ingenting at namnet mitt ikkje står på noko liste. Skal til og med prøve å halde meg til jul, som ei ekstra julegåve, og for å vise kor awesome eg er Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Allererde hatt "No fap october", so... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Faen, dette glemte jeg helt. Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da var jeg ute, før jeg i det hele tatt ble ført opp i førstepost; skjerpings!!! Og shame on me Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Da var jeg også ute. Jeg er ikke skapt for abstinens. Endret 2. november 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ikke faen! Orker ikke melde meg på en gang til, blir bare flau av hvor kort jeg klarer å holde meg Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Haha, merkeleg korleis folk faktisk kan ryke ut dei første dagane Når eg har satt meg eit mål eg vil oppnå, gjer eg ALT eg kan for å oppnå det. Eg SKAL holde meg til JUL Beste julegåva nokon gong, blir det.. Endret 2. november 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Nei til helvette med hele konkurransen:P Der røk jeg ut. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Har holdt meg helt siden første oktober jeg. Still going. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Haha, merkeleg korleis folk faktisk kan ryke ut dei første dagane Når eg har satt meg eit mål eg vil oppnå, gjer eg ALT eg kan for å oppnå det. Eg SKAL holde meg til JUL Beste julegåva nokon gong, blir det.. Den går som regel for meg også, men når det kommer til sex med pene jenter blir viljen plutselig så mye svakere :/ merkelig det der Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Kan jeg få sånn blått hyperlinknavn snart nå? Nå har du det. Oppdaterte førstepost, beklager at det tok litt lang tid Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er vesentlig lettere å holde seg når man har 40 i feber Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Haha, merkeleg korleis folk faktisk kan ryke ut dei første dagane Når eg har satt meg eit mål eg vil oppnå, gjer eg ALT eg kan for å oppnå det. Eg SKAL holde meg til JUL Beste julegåva nokon gong, blir det.. God ide å holde seg til jul! Det må jo bli usannsynlig deilig på julaften. Foreslår at desemberrunden varer kun fra 1.des til 23.des. Noe annet ville vært blasfemi. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kjedelig at jeg ikke rakk å melde meg på. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kjedelig ? Du har iallefall noe og henge fingrene i ? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Går merkeleg nok heilt fint med meg. Føler ikkje noko behov... enda.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Gikk ut igår, blir for mye å slutte med snus og ha fapfree Nov^^ Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) out, orket ikke mer var ikke fordi jeg hadde en så veldig stor trang jeg kjedet meg bare.. Endret 4. november 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kjenner ikke noe enda jeg Men behovet kommer vel ettervært! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå