tsghost Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Da er jeg ute av konkurransen. Dama sov hos meg, og det gikk som det gikk i dag morges Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ja ja, man kan jo prøve I'm in! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Nei, det er du ikke. Ute. Trodde 1. november var imorgen. Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Jeg er med. Edit: Jeg er foresten med fra nå, uavhengig om jeg blir godkjent eller ikke. Endret 1. november 2009 av Eiiid Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Snakker vi null aktivitet fra trådstarter? Hvorfor er ikke jeg ført opp? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har han et liv utenfor diskusjon.no også? Sviker! Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ute, ser frem til en måned meg bekymringsfri bruk av joggebukser. Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hva skjer med at folk er ute allerede før det har gått 24 timer? O_o Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Kansje folk har et sært behov, spessielt nårr det er konkuranse press? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Har fint klart meg opptil en uke før, men nå er jeg så konsentrert om å holde en måned at jeg ikke tenker på annet. Så det har vært en tøff dag idag, men jeg kom meg igjennom. Så langt i hvertfall. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Snakker vi null aktivitet fra trådstarter? Har han et liv utenfor diskusjon.no også? Sviker! Ja, jeg har nok (dessverre) det. Men skal prøve å oppdatere førstepost bedre denne måneden enn forrige Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg er nå ganske sikker på at jeg holde ut de få timene det er igjen av de første 24. Hvordan det blir med de andre 696 timene gjenstår å se. Tenker jo ikke på annet enn dette helvetes selvpålagte forbudet! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg er med. Snakker vi null aktivitet fra trådstarter? Har han et liv utenfor diskusjon.no også? Sviker! Ja, jeg har nok (dessverre) det. Men skal prøve å oppdatere førstepost bedre denne måneden enn forrige Du kan starte med å føre meg opp i førstepost da Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Skal ordne førstepost i morgen, har endel å gjøre for tiden. Men skal få gjort det Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Og å gi meg blått hyperlink navn Jeg er fortsatt med, men pokker å fælt det er når du går ut av treningstudio og der er det jente på jente på jente som løper og bouncer osv. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg er nå ganske sikker på at jeg holde ut de få timene det er igjen av de første 24. Hvordan det blir med de andre 696 timene gjenstår å se. Tenker jo ikke på annet enn dette helvetes selvpålagte forbudet! Er det så mange timer! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Stemmer det, 696 timer er 29 dager. Blir vanskelig dette her. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Skal holde ut hele måneden. Jeg har bestemt meg. Som et tegn på min viljestyrke bet jeg meg nettopp i fingeren så jeg begynte å blø. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Haha. Dagen har gått fint, utenom den første timen etter jeg stod opp. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Personlig har jeg forhåpninger om at dette skal hende meg den første desember: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå