Kris Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Fap free November Så det du skal gjøre er å ikke få orgasme i hele November. INGEN metoder for sex er lov, det er ikke sånn som den gamle tråden at sex er lov, men ikke lov å fappe. Skriv i tråden hvis du blir med, og hvis du ikke klarer mer sier du også fra. Så ser vi om noen klarer hele November. De som er med: Kris Stonemeister Tanner Heavy Sandwich Señor Bukkake Åsen Hengende Lem ColdIce Smågal Chancelor Perrern Nebuchadnezzar iver.no Keith White Bikkebakke TazDog Sattern Oppkast SpeekoN ETOD Pokey Epower mr. Zilter Ritualz1 MagicCheeseball Sitronsaft Laland Burny Vycan Neptun_ Nator Sameboe lordbost Vaffel89 Liccentorp bruno99 Carlgutt Blåbær 2ball(s) Sattern Aleksmy! Android09 Bruker_Wilhelm AnewZ Veritas_ millimeter Rangering: <24 timer: Kåt fjortiss ( ) (3 stk): Hengende Lem TazDog Bruker_Wilhelm 1-5 dager: Pingle (3 stk): ETOD Señor Bukkake MagicCheeseball 6-8 dager: Passe bra 9-12 dager: Bra 13-16 dager: Veldig bra 17-23 dager: Psykisk syk 24-30 dager: Tvangsinnleggelse på nærmeste psykiatriske avdeling 31 dager: Balls of steel 6/46 er igjen. Og ikke juks, da blir det ikke noe gøy Tidligere resultater: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Oktober Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De som er med: Kris Aleksmy! CypheroN The Prophet Carlgutt Cpt Mokko Tremolo bögfisk SoapyAsHell Mokado Stonemeister iKent krs1 LaCrouX Iskall Hormonella HammerBro Mr.Graves Mondania Fløyelsbøtte Quakecry Mynotir Molsterhead Heavy Sandwich HCG kakemot TomHel Anfall Gnålern Chancelor yoye666 Doppe Wuvahef Tanner Henrikenn Galiano : ) Bikkebakke Vegar(d) GrevenLight Swiffy Fox svelemoe vroomvroom007 Blåbær Neptun_ Shibiz bruno99 berserker Vertical^ Filosofem snusen Sattern Bruker_Wilhelm Overdox Joonaas Laland Erik1992 Eaan SCV Hedon Shocklez spillan Mchansern lars_era Ole-ThInK Costrato KK-f Johan231 Darkbuster Jo Are Merkwürdichliebe Grix frinder plaskedamm Nevnarion FVL ColdIce SaitekQ Applebee DJ_Dark Deluze Rangering: <24 timer: Kåt fjortiss ( ) (8 stk) LaCrouX krs1 Jo Are kakemot Mokko ColdIce Anfall Henrikenn 1-5 dager: Pingle (29 stk) Shibiz Costrato GrevenLight Mr.Graves HCG Applebee CypheroN svelemoe SoapyAsHell Neptun_ Iskall Gnålern Wuvahef Doppe Sattern The Prophet Grix Mynotir Merkwürdichliebe DJ_Dark SaitekQ Fløyelsbøtte Swiffy bögfisk Johan231 Cpt bruno99 Joonaas 6-8 dager: Passe bra (10stk) Vegar(d) Tanner SCV Aleksmy! berserker Eaan lars_era Deluze Hormonella vroomvroom007 9-12 dager: Bra (5 stk) Nevnarion plaskedamm Darkbuster Blåbær Shocklez 13-16 dager: Veldig bra (7stk) Mokado Tremolo Vertical^ spillan Fox HammerBro Quakecry 17-23 dager: Psykisk syk (1stk) Bruker_Wilhelm 24-30 dager: Tvangsinnleggelse på nærmeste psykiatriske avdeling (6stk) FVL Chancelor KK-f Kris Bikkebakke Heavy Sandwich 31 dager: Balls of steel 17/82 er igjen. September Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor De som klarte det: Slimda Lima92 Mondania Goranlol Redusert De som er med: ballsack Torpedo-tom Mondania Redusert Lima92 Android09 SinkingInSand Goranlol Slimda Kris thoojs Stonemeister JohnAmund Dovito SiQux Zeromac Iskall Sodd Ball lilko Sno Cpt Carlgutt Staian SoapyAsHell Absolut Vertical^ The Prophet krs1 Krisdoffer Zapturi svelemoe CypheroN Baffage thadon Ondskap Sameboe GisslefossDahl Aleksmy! Quakecry Andie93 Benny blade-bunny Merkwürdichliebe bruno99 Olum Bruker_Wilhelm Revolution erlendo89 Pentumsmart Nopros Douchbag Spetz Gavekort Endret 3. november 2009 av Kris Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Må vel prøve igjen Kommer til å ryke ut sent på 31. oktober for å klargjøre meg for denne måneden. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Prøver igjen jeg også Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Melder meg på og håper at det går bedre i november Endret 26. oktober 2009 av Heavy Sandwich Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Melder meg på. Gikk dårlig forrige gang, da røk jeg ut etter en time eller så. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Melder meg på jeg og, men ryker nok rimelig fort Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Prøver meg denne måneden. Endret 26. oktober 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Klarte ganske lenge denne måneden, men jeg skal klare hele November. I'm in! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 jeg vil prøve å væra med. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er med. Viljestyrke ftw. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hadde vanlig sex vært lov så hadde jeg meldt meg på. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Men hvis det hadde vært lov hadde det vært utrolig lett for enkelte brukere her Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg får vell prøve jeg og! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg viste tråden til dama, bare så hun skulle vite hvorfor det ikke vil bli noe på henne i November, så sa hun at jeg ikke fikk være med Så jeg sier som Lars over her: Hadde vanlig sex vært lov, hadde jeg vært med Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Var ganske nøgd med innsatsen min i Oktoberkonkurransen, så satsar sjølvsagt å kome lengre denne gongen. I`m in! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Tror nok jeg må stå over for denne gangen Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg viste tråden til dama, bare så hun skulle vite hvorfor det ikke vil bli noe på henne i November, så sa hun at jeg ikke fikk være med Blir nok værre denne måneden ja, nå som jeg har fått dame =/ Men får prøve, kanskje jeg klarer noen dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå