jfkleven Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Kjøpte Pinnacle Studio dv 8.0 med firewire kort. Når jeg innstallerte kortet, finner ikke Xp noen driver til kortet. Det fulgte ikke med noen driver diskett, og det står ingen ting om dette i manualen heller. Var inne på Pinnacle sine hjemmesider, men heller ikke der ligger det noen driver til firewire IEEE1394 hardwaren. Er det noen som vet hvordan, er hvor jeg kan finne driver til denne, så hadde jeg blitt veldig fornøyd. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har installert det samme kortet på XP, og hadde ingen problemer. Driver for firewirekortet er en del av standard Windows. Det er mulig du må ha Windows-CD'en tilgjengelig, men jeg husker ikke detaljene rundt installasjonen. Lenke til kommentar
Jks Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Kjører XP home og driveren som maskineriet mitt bruker på Firewire-kortet heter nic1394.sys, datert 1/7-2001 og signert av Microsoft. Burde være kurant å finne denne på det store nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå