Nilsen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Et lite tastatur med den numeriske delen for seg selv, trådløst via Bluetooth. Les mer Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er det bare jeg som ser dette som en direkte konkurent mot apples lille bluetooth tastatur. Jeg bruker dette med en HTPC og er godt fornøyd. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Sitter å lurer på å kjøpe dette til HTPC selv. Følger det med blåtann dongle, og kan jeg bruke 2 enheter (mus også) på samme dongle? Og når jeg først er i gang, har du en mus å anbefale ? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hva skal en med slik når en har diNovo Mini Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 De fleste tastene du finner på en bærbar maskin sitter også her. Det er derimot enkelte som mangler. "Insert" er fjernet, det er også "Home" og "End". På ett av bildene i artikkelen er Insert, Home og End markert på tastene. Krever dog fn+tast kombinasjon, men de er der. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er grusomt å skrive på tastaturer med ustandard plassering av knapper (pg up, pg down, piltastene osv.) Ingen mellomrom mellom F4 og F5, samt F12 tilbaketasten osv lager også problemer for oss som skriver uten å se på tastaturet. Dette er et klassisk dilemma. Vil man ha noe pent eller praktisk eller kanskje begge deler. Dersom man ikke bryr seg om hvor upraktisk det er så er kanskje dette tastaturet for deg. Lenke til kommentar
Xirius Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kan det brukes med PS3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå