MindTooth Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei. Opplever det å sende meldinger til USA er veldig ustabilt. Kommer frem til 4 scenarioer som skjer. 1. Hun mottar deler av meldingen. 2. Hun mottar ikke den. 3. Hun mottar rare symboler. 4. Det tar opptil flere timer før de kommer frem eller jeg mottar. (Tror jeg Kan være henne som sender tregt...) 5. Hun mottar hele. Men det er jo ønsket mål. Jeg er usikker på operatøren hun bruker. Men jeg har Telenor. Veldig irriterende at dette skjer. Er det noen som har samme opplevelse eller tips? Birger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Ingen som vet? Kjøpte muligheten til å sende over Skype. Så da vet jeg det funker iallefall. Men kunne vært greit å fått til SMS også. Birger Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kan ringe Telenor og spørre om det vet om noen problemer med det. Jeg hadde problemer med å sende slikt til Irland og da satt noen teknikere seg ned for å finne ut hva som var gale. Skype har jeg brukt litt å synes er veldig stabilt, Vyke, kan derimot ryke og reise. Der har jeg opplevd over 48 timers delay på meldinger! Vet ikke om du har mulighet til å få "levert-rapport" til utlandet, men du kan jo prøve? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Skal prøve å få gjort det imorgen. Birger Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) .... Slettet Trådstarter ber om at du lager din egen tråd. Moderator Endret 17. september 2010 av Hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå