Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hei folkens. Jeg skal anskaffe meg en PC til neste års TG som jeg kan kjøre grafikk på fullt, og uten lagg. Jeg vil også ha Windows 7 Premium, masse plass (minst 1TB) og kanskje en HD skjerm med på kjøpet, noe å anbefale? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er du ute etter en ferdig maskin eller bygger du selv? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Er du ute etter en ferdig maskin eller bygger du selv? Jeg har muligheten for begge deler egentlig Kommer helt ann på hva som er best, kabinett har jeg hjemme hvis jeg skulle bygge selv Men kommer helt ann på hva som yter best for pengene Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er helt klart best å bygge selv, da får du velge akkurat de komponentene du vil. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...aggon_id=107454 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...aggon_id=107454 Så ut som en god handlevogn det der Takk for tipset, vil noteres! Tar gjerne imot flere forslag dere vil se som bedre enn dette forslaget Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ser bra ut det oppsettet der ja Da kan du jo byttet ut kabinettet med Windows 7 eller en skjerm om du legger i litt mere penger. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Ser bra ut det oppsettet der ja Da kan du jo byttet ut kabinettet med Windows 7 eller en skjerm om du legger i litt mere penger. Yes Har som sagt et kabinett fra før av Og jeg har noen måneder å spare opp til Logitech G19 og HD skjerm til PC'en, ettersom jeg skaffer meg PC'en i Januar, og TG er i påsken Har andre skjermer også, men HD er digg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Om du ikke skal kjøpe før i januar vil jeg tro prisene har sunket litt også Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Om du ikke skal kjøpe før i januar vil jeg tro prisene har sunket litt også Det tror jeg også Oppdatert handlevogn Lenke til kommentar
swirix Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 bare pass på at kabinettet er stort nok! skjermkortetene begynner og bli relativt massive. ellers ser handlevognen bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå