Gå til innhold

Uncharted 2 rives fra hyllene (PS3)

Anbefalte innlegg

Hvorfor er "lineært" negativt? Jeg elsker det. Jeg blir lei av å kjøre rundt på måfå som i GTA4 bare for å komme til neste oppdrag og så kræsjer man og må finne ny bil og kanskje må man kjøre fra politiet osv. Lineært/ulineært er ikke noe som skal telle positivt eller negativt i spill, det er rett og slett bare et valg fra utvikleren. Akkurat som action eller eventyr.

vanligvis har jeg ikke noe problem med linjært, men det var et par ting som rett og slett ødela spillet for meg.

f.eks når du er i borneo og i sumpen med så skal du holde ut mot flere bølger av fiender, mens sully(er det ikke det han heter) sniper for deg. du får der tilgang på håndgranater, jeg brukte opp alle håndgranatene på folka som angrep mens jeg etter alle de som kom mot meg var døde skøyt de i tårnet.

etter dette kom jeg ikke ut derfra rota rundt endel og fikk hint om å "følg etter sully". dette hjalp meg jo enormt siden jeg ikke kom i nærheten av han.

det viste seg jo at tipset til sully under kampen om å hive en granat i tårnet var noe som måtte gjøres for at tårnet skulle velte og drake få en vei ut.

ble også litt lei av å miste ammo og våpen mellom cut scenes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte selv dette spillet for 499 på Spaceworld og for de av dere som ikke vet det så selger SW lanseringstittler 100 kr billigere den første uka så er man litt kjapp i avtrekkeren kan man iallefall spare 100 kroner om man har en plan ved å kjøpe produktet noe som jeg kommer til å benytte meg av når det nye Ratchet & Clank spillet kommer førstkommende fredag.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...