Ap. Syvertsen Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 har akkurat vært og spilt GTA3 på ps2 og med alle de ryktetne som svirrer rundt lurer jeg i all min forstand på om det(GTA3) kommer til å bli tilgjengelig for oss pc bruker? noen som vet? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 i følge leverandøren, KE Media, kommer det i Mars, så det er ikke lenge igjen nå! :smile: Lenke til kommentar
kim Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 ja, det kommer til pc. men spørsmålet er om det kommer til norge (pga anmeldelse) dette spørsmålet er sikkert spurt 10 ganger før, ta et søk neste gang :smile: Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 les denne saken, her står det at det kommer til Norge i Mars. :smile: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7903989 Lenke til kommentar
BjarteR Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 hmm.. ifølge flere kilder (inklusiv personlig brev fra rockstar) så skal GTA3 til pc komme ut i midten av februar... vi får se.. :smile: Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 26. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2002 Takker for svar.. Jeg kommer nok til å kjøpe spillet uansett om det kommer ut i Norge eller ei. Via utlandet. Det er jo dette Dyvåg må se: at oss gamere får spillet uansett om de vil selge det til meg på narvesen. Det eneste hun opp¨år er færre stemmer neste valg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå