seugard Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Heisann folkens Jeg driver å ser på min første bil nå. Jeg er en gutt på 19 år og jeg leter etter en fin bil som går greit. Pris 40.000-60.000 I den forbindelse lurer jeg på om noen av dere har peiling på hvordan Rover 400-serien er? Er de fine biler eller bare no skvip? Har sett at det er en del av disse Roverne ute nå og de ser fine ut, men jeg har ikke noen kunnskaper om dem. Er det noen som vil dele deres kunnskaper/erfaringer om Rover? Tar også gledelig imot andre forslag på hva jeg bør kjøpe! Mvh Seugard Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Heisann folkens Jeg driver å ser på min første bil nå. Jeg er en gutt på 19 år og jeg leter etter en fin bil som går greit. Pris 40.000-60.000 I den forbindelse lurer jeg på om noen av dere har peiling på hvordan Rover 400-serien er? Er de fine biler eller bare no skvip? Har sett at det er en del av disse Roverne ute nå og de ser fine ut, men jeg har ikke noen kunnskaper om dem. Er det noen som vil dele deres kunnskaper/erfaringer om Rover? Tar også gledelig imot andre forslag på hva jeg bør kjøpe! Mvh Seugard IKKE kjøp Rover, går ikke and og få tak i deler til Rover etter at noen kinesere kjøpte opp fabrikken og la dem ned, fram til disse blir opnet for produksjon igjen, noe som for tiden virker som lite sansynlig er rover en DYR bil, skjøl om førstegangskjøp prisen er billig, er helt ok biler, men med engang noe skjer, er du fucked, er også relativt dyrt og forsikre, siden det er vannsklig og dyrt og få tak i deler Hadde jeg tenkt og kjøpe en bil mellom 30 - 40 tusen, hadde jeg sett på Ford elrns, kanskje ei billig merce eller en BMW Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 En Rover 400 er stort sett en Honda Civic med annen grill og litt treimitasjon i interiøret, så det er ikke umulig at du kan få det meste du trenger hos en Honda forhandler. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg antar man lager seg en form for kravspesifikasjon når man skal bruke rundt femti tusen kroner på en ting, så om du spesifiserer nærmere hva du er på jakt etter blir det mye enklere for oss å gi deg andre tips Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hadde jeg tenkt og kjøpe en bil mellom 30 - 40 tusen, hadde jeg sett på Ford elrns, kanskje ei billig merce eller en BMW Man får ikke mye BMW for rundt 40000 kroner. En 316 eller 518 er ikke noe man ønsker å kjøre rundt i. En rekkesekser (320, 520, 325, 525, etc.) i denne prisklassen er gjerne ungdomskjørt og herpet. Sånt blir det utgifter av. Det samme blir det hvis man skal ha en greit motorisert Mercedes. En slapp dieselslede vil være en bedre investring. Da sitter man med en billigere forsikring, en mere holdbar bil og lavere drivstoffutgifter. Problemet er at en bil av denne typen bruker femten til tjue sekunder fra null til hundre. IKKE kjøp Rover, går ikke and og få tak i deler til Rover etter at noen kinesere kjøpte opp fabrikken og la dem ned Rover 400-serie er tilnærmet samme bil som en Honda Civic. Rover 600-serie er basert på Honda Accord. Honda er som kjent driftsikre biler, så jeg ville ikke nølt med å kjøpe bilen trådstarter har i tankene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå