Majjan Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Denne gangen skal zombiene få føle en helt ny vrede på kroppen. Les mer Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Glede seg til demo imorgen =] Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Glede seg til demo imorgen =] du er ikke den eneste ;D Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Glede seg til demo imorgen =] du er ikke den eneste ;D + 1 blir kult å teste ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Grafikken ser fryktelig dårlig ut. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Gleder meg også til demoen =D kommer den på 360 også? demoen altså? Lenke til kommentar
9khil Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Grafikken ser fryktelig dårlig ut. pga. nedskjæringer har de brukt lang tid og masse penger på å gjøre grafikken dårligere slik at ingen vil spille spillet.. Lenke til kommentar
Ice_Glenn Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Demoen skal liksom bli delt ut på Gamestop i morgen for de som har forhåndsbestilt.. Men hver eneste gamestop butikk jeg har prata med vet ikke at det kommer en demo en gang og ingen har fått den inn enda! Folk ellers i verden har fått koden for demoen fra gamestop... Men gamestop norge er ikke akkurat så bra etter min erfaring Redd for at jeg ikke får demoen i morgen :'( Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Demoen skal liksom bli delt ut på Gamestop i morgen for de som har forhåndsbestilt.. Men hver eneste gamestop butikk jeg har prata med vet ikke at det kommer en demo en gang og ingen har fått den inn enda! Folk ellers i verden har fått koden for demoen fra gamestop... Men gamestop norge er ikke akkurat så bra etter min erfaring Redd for at jeg ikke får demoen i morgen :'( Ah care, det er ikke så lenge til spillet er ute Lenke til kommentar
Ice_Glenn Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Demoen skal liksom bli delt ut på Gamestop i morgen for de som har forhåndsbestilt.. Men hver eneste gamestop butikk jeg har prata med vet ikke at det kommer en demo en gang og ingen har fått den inn enda! Folk ellers i verden har fått koden for demoen fra gamestop... Men gamestop norge er ikke akkurat så bra etter min erfaring Redd for at jeg ikke får demoen i morgen :'( Ah care, det er ikke så lenge til spillet er ute Jeg syns 19-20 dager er leeeenge når jeg venter så mye som jeg gjør på spillet Jeg har uansett forhåndsbestilt og vil ha demoen på samme dag som alle andre Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 gamestop kvadrat sier det bare gjelder steam merkelig Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Skal man ikke bare hente en voucher til demoen for så dra på Live og laste det ned? Jeg har mine "hopes up", så jeg skal hvertfall innom Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Vurderer å bytte inn Burnout Paradise og Skate II mot dette på Gamestop. Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 kjøpt på steam og nedlastning rett etterpå Lenke til kommentar
Pandyen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg venter til storebroren min har kjøpt det, prøver det litt og ser om det passer meg. Men jeg har 1'en og må si, det var en opplevelse for meg. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Whoha... iKill zombie! Lenke til kommentar
rbr Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) er det noen som har testet demoen?? bra,dårlig?? Endret 27. oktober 2009 av rbr Lenke til kommentar
Ice_Glenn Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Gamestop har jo null peiling da! Vil ha demoen min i dag! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Så teit, han løken på GameStop fikk ikke varer før 12tida, og så visste han ikke om det var voucher eller fysisk plate. Jeg bør, med andre ord få Tekken6 til PS3 idag:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg