traveler5843 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Bare lurer på en liten ting.. Jeg er en flittig bruker av 7zip men har alltid undret meg noe over om den bakgrunn/forgrunn knappen egentlig er en funksjon som er ment til og minimere til tray?? Eller hva er det til? Er det en bug hos mine samtlige systemer eller tjener dette en hensikt jeg ikke er klar over? Endret 26. oktober 2009 av traveler5843 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Sverger selv til IZArc, da det har noen små niffige funksjoner som jeg savner i 7zip. Mer: http://www.techsupportalert.com/best-free-...zip-utility.htm Lenke til kommentar
snurre86 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Bare lurer på en liten ting.. Jeg er en flittig bruker av 7zip men har alltid undret meg noe over om den bakgrunn/forgrunn knappen egentlig er en funksjon som er ment til og minimere til tray?? Eller hva er det til? Er det en bug hos mine samtlige systemer eller tjener dette en hensikt jeg ikke er klar over? Jeg fjernet et spørsmål som jeg skrev når jeg var meget trøtt og som jeg nå ser er upassende, men jeg vet fortsatt ikke hva du mener. Endret 7. november 2009 av snurre86 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 7zip kommer også i "native" 64bits-utgave. Eneste jeg har opplevd er at det av og til kræsjer. Men det kan hende det er bugs i de første 64bit utgavene som nå er mer eller mindre luket bort, siden det skjer stadig sjeldnere for min del. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Bare lurer på en liten ting.. Jeg er en flittig bruker av 7zip men har alltid undret meg noe over om den bakgrunn/forgrunn knappen egentlig er en funksjon som er ment til og minimere til tray?? Eller hva er det til? Er det en bug hos mine samtlige systemer eller tjener dette en hensikt jeg ikke er klar over? Tror den er ment for å endre prioriteten på utpakkingsprosessen, ikke minimere slik WinRar gjør. Men det hadde ikke skadet om det kunne la seg minimere til sys tray også. Uansett har man vel så mange kjerner i dag at det vel ikke har stort å si om 7z kjører som forgrunns- eller bakgrunnsprosess. Synes uansett det er I/O som er flaskehalsen på hvor raskt en får pakket ut filer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå