Gå til innhold

Winzip tilpasset Windows 7

Anbefalte innlegg

Bare lurer på en liten ting.. Jeg er en flittig bruker av 7zip men har alltid undret meg noe over om den bakgrunn/forgrunn knappen egentlig er en funksjon som er ment til og minimere til tray?? Eller hva er det til? Er det en bug hos mine samtlige systemer eller tjener dette en hensikt jeg ikke er klar over? :)

Endret av traveler5843
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare lurer på en liten ting.. Jeg er en flittig bruker av 7zip men har alltid undret meg noe over om den bakgrunn/forgrunn knappen egentlig er en funksjon som er ment til og minimere til tray?? Eller hva er det til? Er det en bug hos mine samtlige systemer eller tjener dette en hensikt jeg ikke er klar over? :)

Jeg fjernet et spørsmål som jeg skrev når jeg var meget trøtt og som jeg nå ser er upassende, men jeg vet fortsatt ikke hva du mener.

Endret av snurre86
Lenke til kommentar

Tror den er ment for å endre prioriteten på utpakkingsprosessen, ikke minimere slik WinRar gjør. Men det hadde ikke skadet om det kunne la seg minimere til sys tray også. Uansett har man vel så mange kjerner i dag at det vel ikke har stort å si om 7z kjører som forgrunns- eller bakgrunnsprosess. Synes uansett det er I/O som er flaskehalsen på hvor raskt en får pakket ut filer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...