JesperA Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg skal ta. Noen erfaringer? Valget heller mest over til n97 mini eller n900. De er alle i samme prisklasse også. Noen råd? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hva med en HTC Hero eller en annen Android-telefon? Lenke til kommentar
WinPhone Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er i samme situasjon selv, skal ha ny mobil men har problemer med og bestemme meg. Da N900 veier 181 g, blir denne enheten for tung for meg.Den er også særdeles "firkantet" i designet noe som ikke bidrar til og gjøre mobilen mere lommevennelig. Iphone er for meg helt uaktuelt. Jeg selv står mellom N97 og N97 mini. Det er ikke mye som skiller disse telefonene HW messig.(32\8 GB lagring er selvfølgelig en vesentlig forskjell, samt forskjell på skjermene) Men det blir nesten et design spørsmål hva man velger. Lenke til kommentar
JesperA Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Ja, du sier noe der. Var på elkjøp. Og de hadde ingen av de 3 nevnte telefonene, så jeg fikk ikke sett de i virkeligheten. Jeg bruker ikke musikk på mobilen, så minne trenger jeg ikke flust av. Hadde en n95 8gb før, og brukte max en gb. N900 skal være mye grommere enn n97 når jeg leser om den, og om den veier 30g mer enn n97 spiller ingen rolle for meg egentlig. Det er jo en overkommelig pris på den også. 4800 kr. Htc hero syntes jeg ikke vekket interesse. Ingen andre HTC'er heller. Lenke til kommentar
WinPhone Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Ja N900 er HW messig noe "Råere" enn n97. Men jeg syntes dog n97 er en "penere" tlf. Jg bestilte selv n97 mini i dag. Dette er en tlf som jeg syntes har overkommelige fysiske mål. De andre blir rett og slett for store (for mitt bruk)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå