Camo Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Er alle enige om at Zepto har best pris/ytelsesforhold med sin 4100 blant bærbare med radeon mobility 9000 eller bedre? Skal handle, men har ikke dårlig tid; noen som har peil på om centrino-maskinene kommer til å bli merkbart billigere etter sommeren? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
larseko Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Nei, alle er ikke enige om det. Sjekk også ut Acer TM 800LCi, som er veldig lik, og litt bedre spekket fra grunnen av. Så også avertert en Toshiba Tecra av noe slag til rundt 19k og med Radeon 9000 og 1,6GHz cpu, men nå finner jeg den ikke igjen. Men det ser ut som om Znote 4100 har sunket noe i pris nå...? Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Internasjonalt gjør IBM det stort sett best i tester. Acers TravelMate fikk 6'er hos dinside.no riktignok. T40 er absolutt ei maskin man bør se nærmere på. X serien til IBM er kanskje den beste hvis man skal ha noe som er ultraportabelt. Både Zepto og Dell har maskiner som man får mye igjen for pengene. Veldig individuelt vil jeg påstå. Znote 4100 er ikke et bomkjøp iallefall. Det har allerede vært et stort priskutt innenfor bærbare maskiner. Klarer AMD å komme med en prosessor og et brikkesett som kan konkurrere med Centrino vil man nok se enda et prisfall. Uansett er Centrino såpass nytt at det kan godt lønne seg å vente til over sommeren. Men slik er det alltid med datamaskiner. Venter man så får man mer for pengene. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Internasjonalt gjør IBM det stort sett best i tester. Acers TravelMate fikk 6'er hos dinside.no riktignok. T40 er absolutt ei maskin man bør se nærmere på. ...men fortsatt klarer ikke IBM å levere skjermer som takler høyere oppløsning enn 1024*768. Om jeg kommer til å kjøpe en bærbar en gang, vil dette være en avgjørende faktor for meg i allefall Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Det er sant. For meg er det ikke så farlig. 1024*768 er nok på en 14.1" skjerm. IBM får stort sett skryt for klare skjermer. Men kan være enig i at det er litt svakt at de ikke klarer å få opp oppløsningen noe. Kanskje ikke helt usannsynlig at dette er noe som kommer til å bedres i nær fremtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå