Kirchhoff Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Da skriver du i et rimelig rolig tempo. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Lettere og holde en KU990... Også syns jeg det er bedre lagt opp og de har tenkt ut ting bedre... Tempo til vanlig har ingenting og si på hvem jeg skriver fortest med. Det er bare det tempoet jeg holder med hver av telefonene i forhold til hverandre... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Nei. De kjenner jo bare om du trykker eller ikke. Nei, Skjermen på Nintendo DS (og sikkert alle andre resistive skjermer) kan skille mellom svake og harde trykk selv om det ikke er større flate som trykker. Testet dette nå nettopp med pekepenn og det fungerer. Så HVA i all verden er dette et patent på? Resistive skjermer kan allerede registrere dette! Enten har amobil misforstått patentet eller så mangler viktig informasjon i artikkelen. Noen som vet? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Wat? Kom med video! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg