LaviX Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Hei godtfolk. Det har seg sånn at jeg har i skoleoppgave å ta bilder av rødkål. I både naturlig lys og i studio. Det jeg trenger litt hjelp til er å finne på kreative ting å gjøre med dette kålhodet. Er ganske tom for ideer utenom at jeg kan ta bildet av det i sin helhet og kuttet opp. Noen som har noen kreative forslag? Takk på forhånd for alle svar EDIT: kan legge til at bildene skal bli brukt av landbruks departementet i vestfold. Bildene som jeg tar skal jeg bruke i en reklamekampanje med selvvalgt tema. Endret 26. oktober 2009 av LaviX Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Er redigering tillatt? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 hent den største slegga du finner og knus dritten til hælvete! XD Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Er redigering tillatt? Ja til en viss grad, altså dvs. fargeredigering og slikt, men ikke så mye manipulering. hent den største slegga du finner og knus dritten til hælvete! XD Haha, blir nokk lite bra bilder med det, kan gjøre det når jeg er ferdi med å ta de "seriøse" bildene Endret 26. oktober 2009 av LaviX Lenke til kommentar
Haldorsen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Synes vesleengen sitt forslag var genialt. Sett opp noe skarp og dramatisk lyssetting bakfra, så tar du bildet akkurat idet slegga går inn i kålhodet. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Dette er Kåle. Ok, kanskje ikke brukendes for deg, men vi hadde det da morsomt, og Kåle gjorde jobben som bordpynt under fårikålmiddagen EDIT Med litt sminke og kreativitet kan du kanskje ordne deg noen portrettbilder utenom det vanlige? Endret 26. oktober 2009 av jonlem Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 hent den største slegga du finner og knus dritten til hælvete! XD Haha, blir nokk lite bra bilder med det, kan gjøre det når jeg er ferdi med å ta de "seriøse" bildene Du kan jo Ta et bilde i det kålhodet "eksploderer" når slegga treffer det. Man får jo en GANSKE bra effekt av det, er nå min mening. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Begynner å like det drep kålhode forslaget mer og mer :!: Endret 26. oktober 2009 av LaviX Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Begynner å like det drep kålhode forslaget mer og mer :!: Det er jo kreativt, ikke sant?;b Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Du kunne jo erstattet ditt eget hode med et kålhode. Men hvis det blir "for mye" redigering stemmer jeg for å knuse den med slegge som sagt tidligere. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Putt det inn i andre situasjoner (bytt ut fotball med kålhodet, bytt ut månen med kålhodet, bytt ut hodet på en lettkledd jente med kålhodet, bytt ut bowlingkule med kålhodet (eller biljardkule, her må du i så fall du leke med perspektiv. Tema for reklamekampanjen blir i så fall "sunne landbruksprodukter er et naturlig valg til (nesten) alt" elns. Eller knus det pokkerivold med en slegge. ) Endret 26. oktober 2009 av dsgf Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 å bytte ut kålhodet med forskjellige runde hverdagsobjekter kunne vært kult, bowling med et kålhode f.eks. fotball med et, basket whatsoever Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dame som holder to store kålhoder. Ferdig tilberedt rødkål på tallerken. Rå rødkål på tallerken sammen med ribbe, poteter etc. Fyr med kålhode som hode. Gjerne så lite photoshopping som mulig. Avansert: Flere cowboyer med grønnkålhoder og en indianer med rødkålhode. Teite ordspill: (Hvis du bor i Oslo) Bilde med Holmenkålen i bakgrunnen. Brukt som tannpasta: Kålgate. Mye å finne på her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå